1. graviditet 16+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
2 svar
3 synes godt om
1. juni 2013

Stivdie

Så gik endnu en uge og det blev tid til et mavebillede igen!
Der er sket rigtig meget på den front siden sidste uge, synes jeg. Nu er bulen kommet så selv mine kolleger har kommet med bemærkninger, hvis jeg har været iført tætsiddende tøj Så jeg har skiftet til noget lidt mere løstsiddende i dagligdagen - føler mig stadig mere tyk end gravid
Men graviditetsfølelsen skal nu nok komme, når den lille begynder at sparke derinde... Synes jeg har mærket lidt i denne uge, men slet ikke nok til, at jeg på nogen måde var sikker på, om det rent faktisk var baby, så jeg venter stadig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Rødhætte

Stivdie skriver:

Så gik endnu en uge og det blev tid til et mavebillede igen!
Der er sket rigtig meget på den front siden sidste uge, synes jeg. Nu er bulen kommet så selv mine kolleger har kommet med bemærkninger, hvis jeg har været iført tætsiddende tøj Så jeg har skiftet til noget lidt mere løstsiddende i dagligdagen - føler mig stadig mere tyk end gravid
Men graviditetsfølelsen skal nu nok komme, når den lille begynder at sparke derinde... Synes jeg har mærket lidt i denne uge, men slet ikke nok til, at jeg på nogen måde var sikker på, om det rent faktisk var baby, så jeg venter stadig

Super fin babyhule. Du kan godt glæde dig til at mærke liv - det er en fantastisk følelse. 

Anmeld

2. juni 2013

Stivdie

Rødhætte skriver:

Super fin babyhule. Du kan godt glæde dig til at mærke liv - det er en fantastisk følelse. 

Tusind tak Glæder mig også rigtig meget til jeg begynder at mærke liv! Tror først det er der, jeg sådan begynder at føle mig rigtig gravid! Men nu kan der heller ikke være så længe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.