Budget bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. juni 2013

Anonym trådstarter

Skriver lige ano da ikke alle skal vide vi er i gang med at spare op til vores bryllup! men vi sad og regnede på det og kan næsten ikke gøre det billigere end 35-40.000 kr! vi vil gerne have et enkelt bryllup som ikke koster det helt vilde! Er der nogen der kan hjælpe mig med det? en liste? brudekjolen har jeg den har jeg fået. Og min svoger tager billeder gratis så det skal heller ikke på listen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Skriver lige ano da ikke alle skal vide vi er i gang med at spare op til vores bryllup! men vi sad og regnede på det og kan næsten ikke gøre det billigere end 35-40.000 kr! vi vil gerne have et enkelt bryllup som ikke koster det helt vilde! Er der nogen der kan hjælpe mig med det? en liste? brudekjolen har jeg den har jeg fået. Og min svoger tager billeder gratis så det skal heller ikke på listen

det vi tænkte på var et bryllup til ca 20-25.000 kr men ved ikke om det er realistisk?

Anmeld

1. juni 2013

Maria-s

Det kommer jo meget an på om i har et sted i kan holde festen og hvad i har tænkt med mad? skal det være traditionelt bryllup eller picnic i offentlig park?

tillykke med det kommende bryllup

Anmeld

1. juni 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Vi brugte ca 45.000 kr og vi var 38 mennesker.  Billederne blev taget af min mands kammarat der er uddannet inde for medie verden. Og vi fik mad udefra og gav ca 5000 kr .. Men vi ledte også efter en masse tilbud. Så selvom at vores bryllup ikke var stort manglede der ikke noget :)

Her er vores liste:

Mad: 5000 kr

Drikke: 2000

Min kjole + tilbehør: 6500

Pers tøj: 4100

Leje af lokale: 2200 (2 sale)

Bryllupskage : 400 

Køkken personale: 2500

tøj til ungerne: 400 

Brudebuket+ brudepige+ knaphuls og bord buketter 1700.

Bordpynt 600

Duge 500 kr

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om :)

Anmeld

1. juni 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Altså, jeg har lige holdt 30 års fødselsdag, og det gjorde jeg for ca. 5000 kroner.

Vi fik helstegt pattegris og salatbuffet, cheesecake og frugtsalat.

Jeg tænkte bare at når du allerede har en brudekjole, og du ikke skal ud og betale for en fotograf, så må det da kunne gøres billigere end 35-40.000 

Men det kommer jo helt an på hvad det er i vil have

Anmeld

1. juni 2013

Lone Jakobsen

altså vores bryllup var et absolut skrabe bryllup, og det blev gjort til ca 6000 kr inkl. ringe

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

altså vores bryllup var et absolut skrabe bryllup, og det blev gjort til ca 6000 kr inkl. ringe

wow 6000 kr! hvordan gjorde i det? vi har besluttet at det IKKE bliver et druk gilde selvfølgelig må folk selv om det men vi har valgt at invitere børn med og da min kærestes familie er stor bliver vi omkring 60 mennesker! vi har et lokale vi kan leje for 2900 kr og vores ringe kommer til at koste 2000 kr dem har vi været ude og kigge på

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

tak for de mange svar mangler selvfølgelig lidt info vi bliver ca 60 og det bliver med børn. brudekjole har jeg og fotografen skal jeg ikke give noget for. Lokalet giver vi 2900 kr for og ringe har vi kigget på til 2000 kr. Maden har vi endnu ikke besluttet os for endnu ved dog ikke hvad det sådan kan gøres for. Vi starter først på vores opsparing i denne måned og vi starter med at ligge 16.000 kr i vores opsparing i denne måned

Anmeld

1. juni 2013

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

wow 6000 kr! hvordan gjorde i det? vi har besluttet at det IKKE bliver et druk gilde selvfølgelig må folk selv om det men vi har valgt at invitere børn med og da min kærestes familie er stor bliver vi omkring 60 mennesker! vi har et lokale vi kan leje for 2900 kr og vores ringe kommer til at koste 2000 kr dem har vi været ude og kigge på

jamen vi blev gift på rådhuset, inviterede de nærmeste hjem til en let frokost og lagkage fra bageren

vores ringe kostede 2200 eller var det 2600, brude buket 600. børnene fik tøj for et par 100kr hver, min mand og jeg havde allerede vores tøj, og så var der maden som var lidt lækkert brød og pålæg.

vi havde meget få penge dengang, men ønskede at blive gift da jeg ventede vores første fælles barn. det var ikke vores drømmebryllup, men simpelthen et simpelt praktisk bryllup. dog stadig en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.