Hvor længe kan det skjules 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. maj 2013

Anonym trådstarter

vil gerne vente med at fortælle/vise folk det, indtil vi ved kønnet.

Men kan det skjules så længe 2 gang?  1 gang fik jeg først mave i uge 30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

anynom

Jeg er 13+4 og det er meget tydeligt at jeg er gravid. Det har været synligt siden 10+ cirka Ved min første graviditet kunne man først se noget omkring uge 25-30 stykker, så det er gået stærkt.

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg er 13+4 og det er meget tydeligt at jeg er gravid. Det har været synligt siden 10+ cirka Ved min første graviditet kunne man først se noget omkring uge 25-30 stykker, så det er gået stærkt.

Kan du heller ikke skjule det emd store bluser eller lignende? 

Vil så gerne vente og give hele familien en overraskelse. ved man kan få kønsscaninng omkring uge 14. Tror du at jeg kan skjule det til der? eller vil det være meget tydligt?

Har du ikke to sammenlignende billeder af din daværende og nuværende graviditet lige langt henne? vil gerne se forskellen 

Anmeld

1. juni 2013

anynom

Anonym skriver:

Kan du heller ikke skjule det emd store bluser eller lignende? 

Vil så gerne vente og give hele familien en overraskelse. ved man kan få kønsscaninng omkring uge 14. Tror du at jeg kan skjule det til der? eller vil det være meget tydligt?

Har du ikke to sammenlignende billeder af din daværende og nuværende graviditet lige langt henne? vil gerne se forskellen 

Jo, det kan nok godt skjules med store trøjer, men status pt hedder sommer
Har desværre ikke nogle billeder at sammenligne med, ved ikke helt hvor de er blevet af fra min sidste graviditet.

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jo, det kan nok godt skjules med store trøjer, men status pt hedder sommer
Har desværre ikke nogle billeder at sammenligne med, ved ikke helt hvor de er blevet af fra min sidste graviditet.

Okay, alligevel mange tak for svar

Håber det kan skjules 

Anmeld

1. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang ku jeg ik skjule det efter ca ue 15. Anden gang kom maven først omkring uge 20-21. Vh stine

Anmeld

1. juni 2013

TbCp

2. gang blev jeg utrolig oppustet og så meget gravid ud allerede fra uge 7! 

Vedhæfter lige 2 billeder fra 2. graviditet.

Det ene er jeg 7+6, det andet 10+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2013

Palaja

Jeg kunne skjule maven med store bluser indtil omkring MD, men derefter gik det stærk. Så nærmest højgravid ud da jeg ramte 25+. 

Anmeld

1. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

vil gerne vente med at fortælle/vise folk det, indtil vi ved kønnet.

Men kan det skjules så længe 2 gang?  1 gang fik jeg først mave i uge 30

Det er meget forskelligt hvordan ens krop reagere første gang have jeg ikke mave på før jeg var i uge 28 og anden gang havde jeg det allerede i uge 10. Men ellers vent og se og kan du så bare ikke skjule det må du jo så fortælle du er gravid...

Anmeld

1. juni 2013

Aabye

Jeg skjulte det til uge 15-16 stykker 2 gang.. Vi ville først fortælle det efter nakkefolds skanningen.. Og så faldt det lige oven i en konfirmation og sådan lidt af hvert hvor det jo selvfølgelig var konfirmanden der skulle være i centrum.. Så vi trak den til mors dag med at fortælle det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.