Den sidste uges tid har jeg døjet en smule med kvalme, ikke meget men af og til har jeg pludselig fået kvalme

. Da jeg ikke har haft andere graviditets symtomer har jeg været sikker på at jeg ikke var blevet gravid i denne måned. Jo jeg er gået 4 dage over tid, men det gjorde jeg også sidste måned og der var det ikke lykkes.
Forleden siger Martin at han syndes min barm er vokset en smule igen, og senere samme dag siver der en smule væske ud af dem. Det var ikke noget jeg tænkede over da jeg har hørt at der sagtens kan sive lidt ud op til et år efter man er stoppet med at amme. Igår aftes sidder jeg og læser en artikkel i bladet baby omkring hvordan man kan træne barmen en smule op igen. I artiklen er så en infoboks som siger at brysterne er hurtigere end en graviditetstest. De skriver at graviditetshormonet HCG får barmen til at vokse og at det kan sive en smule fra den. Hmmmmm tænker jeg, var det ikke lige det der skete forleden. Jeg snakkede med Martin om det og blev enig om at det nok var en god ide at tage en graviditetstest her til morgen, ikke fordi vi troede jeg var gravid, men for at vi ikke skulle gå og være i tvivl.
Imorges tog jeg så en test. Efter 5 minutter så jeg så den tydelige kontrol streg og en mindre tydelig streg i feltet ved siden af. Jeg har kun to gange før haft en mindre tydelig streg og det har været de to gange jeg har været gravid. Der ventede jeg 2 dage og så var testen helt tydelig positiv. Så nu venter jeg til onsdag og så tager jeg en test mere. Men skal jeg være ærlig så er jeg ret sikker på at den er hjemme
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld