tvillingernes år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. maj 2013

DianaRJS

kan godt være det bare er fordi jeg selv venter tvillinger, men er det bare mig eller er der EKSTREMT mange der skal have tvillinger?

ved godt det er et lidt hmm latterligt spørgsmål men kunne være rart hvis man så havde nogen at dele det med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

kan godt være det bare er fordi jeg selv venter tvillinger, men er det bare mig eller er der EKSTREMT mange der skal have tvillinger?

ved godt det er et lidt hmm latterligt spørgsmål men kunne være rart hvis man så havde nogen at dele det med

Er enig.. Og venter jo også to bøller.. 

Anmeld

31. maj 2013

Papillon

Så håber jeg bare, at det også bliver mit år Ville SÅ gerne have tvillinger (det fortryder jeg nok at have sagt, hvis jeg pludselig står med to skrigene unger på en gang)

Anmeld

31. maj 2013

Louise H.

Jeg venter ikke tvillinger og jeg synes der er mange der skal have tvillinger

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Er enig.. Og venter jo også to bøller.. 

Synes bare der er ufattelig mange har også 2 veninder der også venter tvillinger så synes det er helt ekstremt :p men igen er nok bare fordi man selv venter at man ligger mere mærke til det

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

Charliepar skriver:

Så håber jeg bare, at det også bliver mit år Ville SÅ gerne have tvillinger (det fortryder jeg nok at have sagt, hvis jeg pludselig står med to skrigene unger på en gang)

Hahmålbar faktisk også det førsttøjet tænkte men fik det hurtigt vendt til at jeg jo bare ville have dobbelt glæde :p

Anmeld

31. maj 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

jeg synes satme også det vrimler med twin moms!
Og jeg er altså ikke gravid længere, og jeg skule 'heldigvis' kun have en - kan ikke overskue to på én gang har jeg fundet ud af!

Anmeld

1. juni 2013

pcoramt

DianaRJS skriver:

Venter selv tvillinger! Og jo du har ret vi er RIGTIG mange lad os håbe at det får barnevognsproducenterne lidt op i omdrejninger

Anmeld

1. juni 2013

esioul

DianaRJS skriver:

Så mangler vi bare mig med tvillinger i 2014.

Man har jo lov at håbe

Anmeld

1. juni 2013

Nessie

Jeg synes også der er mange der venter tvillinger rundt omkring, det kan være den lange vinter har været god for fertiliteten i år 

Jeg har inden for en uge mødt 2 der venter tvillinger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.