? Til alle de sygepleje studerende :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.921 visninger
12 svar
2 synes godt om
31. maj 2013

Lucky05

Hvor mange timer har i ca om ugen, i skoleperioderne? 

hvad tid på dagen ligger timerne? (8-12, 12-16 eller hele dagen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor skal du læse henne?

Jeg læser i Holstebro, og min oplevelse er at antallet af timer godt kan svinge en del.
De fleste dage er fra 9 - 14.15. Men det kan skifte meget. Har et par enkelte dage kun haft undervisning i to eller tre timer.

Derudover kommer der jo også studiedage hvor man sidder hjemme eller arbejder i sin studiegruppe.

Det er et spændende studie!

Anmeld

31. maj 2013

Lucky05

AnjaM skriver:

Hvor skal du læse henne?

Jeg læser i Holstebro, og min oplevelse er at antallet af timer godt kan svinge en del.
De fleste dage er fra 9 - 14.15. Men det kan skifte meget. Har et par enkelte dage kun haft undervisning i to eller tre timer.

Derudover kommer der jo også studiedage hvor man sidder hjemme eller arbejder i sin studiegruppe.

Jeg har søgt ind i Odense vi skal flytte kort efter, så jeg skal jo sige hvor meget vi skal bruge børnehaven. 

Men det lyder meget rimeligt med de tider  

hvor lange er de forskellige praktikperioder ? og hvornår skal man i den første praktik?

håber jeg kommer ind. Det lyder vildt spændende

Anmeld

31. maj 2013

Lucky05

AnjaM skriver:

Hvor skal du læse henne?

Er det muligt at arbejde ved siden af?

Anmeld

31. maj 2013

mommy1991

Lucky05 skriver:

Hvor mange timer har i ca om ugen, i skoleperioderne? 

hvad tid på dagen ligger timerne? (8-12, 12-16 eller hele dagen)

Jeg læser på Sygeplejerskeuddannelsen i Randers på 7. modul. 

Vi er i skole 3-4 gange om ugen senest til 15.30.. Meget forskelligt

Anmeld

31. maj 2013

Lucky05

emmagirl skriver:

Jeg læser på Sygeplejerskeuddannelsen i Randers på 7. modul. 

Vi er i skole 3-4 gange om ugen senest til 15.30.. Meget forskelligt

Tak for svaret  

er der mange lektier, eller er det muligt at arbejde ved siden af? 

er der både kvote 1 og kvote 2 elever i samme klasse? 

Anmeld

31. maj 2013

mommy1991

Lucky05 skriver:

Tak for svaret  

er der mange lektier, eller er det muligt at arbejde ved siden af? 

er der både kvote 1 og kvote 2 elever i samme klasse? 

Der er selvfølgelig en del pensum at læse, ligesom på så mange andre videregående uddannelser - men synes ikke det er altsammen der er relevant at læse. Det vigtigste er at møde op til timerne (synes jeg, i hvertfald..) Men tænker du studiejob eller fuldtidsjob? Stortset alle fra min klasse har et studiejob ved siden af.

I Randers starter man ud med at være delt op på to hold (ved egentlig ikke hvorfor....) og efter første år bliver man så slået sammen så man går i en stor klasse. 

Anmeld

31. maj 2013

Lucky05

emmagirl skriver:

Der er selvfølgelig en del pensum at læse, ligesom på så mange andre videregående uddannelser - men synes ikke det er altsammen der er relevant at læse. Det vigtigste er at møde op til timerne (synes jeg, i hvertfald..) Men tænker du studiejob eller fuldtidsjob? Stortset alle fra min klasse har et studiejob ved siden af.

I Randers starter man ud med at være delt op på to hold (ved egentlig ikke hvorfor....) og efter første år bliver man så slået sammen så man går i en stor klasse. 

Okay, tusind tak for svaret

jeg tænker bare et par vagter om måneden. sådan til at supplere lidt op. men det skal nok gå.. 

Anmeld

31. maj 2013

mommy1991

Lucky05 skriver:

Okay, tusind tak for svaret

jeg tænker bare et par vagter om måneden. sådan til at supplere lidt op. men det skal nok gå.. 

Oooork ja.. Nogle fra min klasse arbejder flere gange om ugen  

Anmeld

31. maj 2013

Lucky05

emmagirl skriver:

Oooork ja.. Nogle fra min klasse arbejder flere gange om ugen  

Fedt! så må jeg bare i sving. Min mand arbejder bare i Norge, så jeg er alene 14 dage ad gangen. men nu er jeg lidt mere optimistisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.