Åha, gåvogn... "Børnesikringer..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Rasmine

Andre end Rasmus, som har én? -Altså børn?
Hvad gør I med skuffer? Altså køkkenskuffer, som glider nemt?
Rasmus fik fingrene max. i klemme idag, av av.

Synes dog ikke jeg vil til at udstyre hele huset med børnesikringer, på døre, skabe, trapper etc.
Har I andre sikret hele huset af, eller lever I efter devisen: Det lærer de nok...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

Muffinmus

hmm de lære det nok:)
Men har fået sikring på ovnen...der var nemlig ikke nogen indbygget i den:-)
Han fik også fingrene i klemme igår, men det var vist en tanketorssk fra Jens side:)

Anmeld

19. marts 2008

Kaufie

Her bliver der kun sat sikring på de skabe og skuffer vi absolut ikke vil have William i - altså hvor der står rengøringsmidler, skuffen med knive (godt nok laaaangt uden for hans rækkevidde endnu), skarldespandsskabet, toiletskabet.... Og så har vi også på garderobeskabene - men det er fordi kattene ellers åbner dem og hygger sig i vores tøj:@

Vi har ikke så mange døre - kun til værelserne, badeværelset og entreen. Sidstnævnte har en dims, så den ikke kan lukkes - men igen, det er pga at kattene skal have adgang til deres toilet. Hvilket minder mig om at vi da nok liiige skal finde en løsning, så William ikke undersøger kattebakken....Der er heldigvis låg på, så der går nok lidt tid før han begynder at åbne lågen...

Er heller ikke meget for at sikre i alle ender og kanter - det er der jo ikke i de hjem de ellers kommer i - så de må jo lære, at der er fare for at få fingrene i klemme hvis man leger med døre/skuffer/skabe.

Anmeld

19. marts 2008

Sille

Vi har flyttet alle rengøringsmidler osv fra børnehøjde. Ellers har vi ikke sikring på andet end trappen:)
Freja skal ikke være alene i køkkenet , så vi prøver at se hvordan det går. Kommer der et tidspunkt hvor der bliver brug for sikringer, så gør vi det der, men i første omgang prøver vi at holde øje med hende så godt vi kan.. Hun piller jo ved alt..
Planter der står på bordet, pynteting osv... dt skal hun alligevel lære at hun ikke må, så håber at vi kan få lært hende at køkkenskabe og skuffer er off limit også...:) Måske naivt...(?) ;)
-sille

Anmeld

19. marts 2008

Anna-Rosa

Rosa-Lie har også fået fingrende i klemme i køkkenskufferne..Jeg har det sådan at det er svært at pakke sine børn ind i vat, og jeg tror de lærer ved at føle (Jeg er altså ikke en isdronning, men synes også at de skal lære sig frem) Derimod ville jeg også fjerne giftige ting fra gulv og skabe de kan komme i:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.