Hjææælp... Pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. maj 2013

Juni-barn

Heey...

er i krise.. Har lige opdaget der ikke kan være særlig meget i den pusletaske vi har købt...  Den ser meget større Ud end den er

Hvilken pusletaske har i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Hullabullabulla

Juni-barn skriver:

Heey...

er i krise.. Har lige opdaget der ikke kan være særlig meget i den pusletaske vi har købt...  Den ser meget større Ud end den er

Lavede samme nummer men faldt tilfældigt en dag over en yogataske i Aldi til 50 kr så sådan en har jeg

Anmeld

31. maj 2013

Nemesis

havde en Gaia og ko...og den rummede rigtig meget. senere da jeg ikke behøvede helt så meget havde jeg en lille en fra Ikea.

Anmeld

31. maj 2013

Tulle28

Jeg har bare et indkøbsnet (altså ikke et fra Irma, men et fint et med print). Har aldrig helt forstået ideen med pusletasker og synes de overvejende er ret usmarte og klodsede.

Anmeld

31. maj 2013

pcoramt

Juni-barn skriver:

Heey...

vi skal have tvillinger så plads er et most! vi har lige købt den der hedder Ganly fra by stromm, den virker stor og lækker

Anmeld

31. maj 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

vi skal have tvillinger så plads er et most! vi har lige købt den der hedder Ganly fra by stromm, den virker stor og lækker

hov by Stroom

Anmeld

31. maj 2013

M (:

Juni-barn skriver:

Heey...

Jeg har den fra Emmal Junga, og der kan SAGTENS være bleer, solcreme, to sæt skiftetøj, stofbleer, vådservietter, to flasker, og en babydyne deri - og den er stadig ikke helt proppet.. (:

Anmeld

31. maj 2013

Mama3

Har en rigtig lækker læder taske fra fairy tale, Den er der virkelig god plads i

Anmeld

31. maj 2013

LilleLene

Juni-barn skriver:

Heey...

jeg har den her alm taske

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2013

Juni-barn

nogen der kender den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.