Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LSM skriver: Mine 2 små fætre hedder Anton og Bertram og Gud hvor jeg elsker begge navne, kan godt forstå det er svært at vælge Og jeg var vidst ikke til den store hjælp
Mine 2 små fætre hedder Anton og Bertram og Gud hvor jeg elsker begge navne, kan godt forstå det er svært at vælge
Og jeg var vidst ikke til den store hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det er SÅ svært at vælge Synes begge navne er helt fantastiske. Ærgeligt det ikke er tvillinger
Det er SÅ svært at vælge Synes begge navne er helt fantastiske. Ærgeligt det ikke er tvillinger
Haha ja det havde da gjort det meget nemmere
Anonym skriver: Vi synes også at Bertram er en lille fræksak
Vi synes også at Bertram er en lille fræksak
min nøgenkat hedder anton, så det ,syntes jeg, ikke børn kan hedde prøver selv at lokke kæresten til Bertram, hvis vi får en dreng næste gang
Anonym skriver: Vi er lige Ano, da vi gerne vil holde navnet hemmeligt det bliver et valg mellem de 2 navne, og vi kan slet ikke finde ud af hvilket vi bedst kan lide Kan i hjælpe ?
Vi er lige Ano, da vi gerne vil holde navnet hemmeligt det bliver et valg mellem de 2 navne, og vi kan slet ikke finde ud af hvilket vi bedst kan lide Kan i hjælpe ?
Jeg kan lide begge navne, men da Anton er mest brugt, så synes jeg det ville være fint med flere "Bertram´er"
/Fenja
Anton
MortilElias2010 skriver: Bertram
Bertram
Åh den var svær! Det er jo to af de flotteste navne! Men syntes Anton er blevet brugt meget i tide. Så hepper på Bertram!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128