Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellasmor skriver: Ja nu hvor indbydelserne er bestilt, så kan jeg ikke holde min k*ft længere Vi skal giftes! D. 14/9 Glæder mig som en sindssyg Det bliver så fedt at kunne kalde hinanden mand og kone Vi var tæt på at arrengere bryllup samtidig med vores datters dåb, men ombestemte os, da vi blev enige om at det var hendes dag, og vi ville også have vores "egen". Så om 4 mdr går vi op af kirke gulvet LYKKE!
Ja nu hvor indbydelserne er bestilt, så kan jeg ikke holde min k*ft længere
Vi skal giftes! D. 14/9
Glæder mig som en sindssyg
Det bliver så fedt at kunne kalde hinanden mand og kone
Vi var tæt på at arrengere bryllup samtidig med vores datters dåb, men ombestemte os, da vi blev enige om at det var hendes dag, og vi ville også have vores "egen".
Så om 4 mdr går vi op af kirke gulvet LYKKE!
Stort TILLYKKE
glæder mig også til den dag hvor jeg skal Giftes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
mor:) skriver: Fedt det er da lige sådan det skal være
Fedt det er da lige sådan det skal være
Ja
MariaKyedDK skriver: Stort TILLYKKE glæder mig også til den dag hvor jeg skal Giftes
Taak
AnnL skriver: Stort tillykke
Tusind tak
Chancen skriver: haha Vi har også kun været sammen i knap 5 måneder .. Så må nok væbne mig med tålmodig lidt endnu
haha
Vi har også kun været sammen i knap 5 måneder ..
Så må nok væbne mig med tålmodig lidt endnu
Hehe, ja men det er nogle gange svært for os kvinder Især hvis vi har fundet manden, jamen hvorfor så vente ? Hehe
Baagøe skriver: Tillykke
Tillykke
Tak
isabellasmor skriver: Hehe, ja men det er nogle gange svært for os kvinder Især hvis vi har fundet manden, jamen hvorfor så vente ? Hehe
haha præcis!
Ja, nemlig Tror nu, at hvis jeg sagde til kæresten at jeg ville giftes nu, så ville han hoppe med på vognen uden at tøve .. meeeeeen ...
Stort tillykke! Hvor må det være skønt altså
Rikke2404 skriver: Stort tillykke! Hvor må det være skønt altså
Tak, det er det bestemt også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128