Anbefal sko (til voksen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

khaleesi

kawasaki sko!

Har prøvet så mange sko, som simpelthen er blevet slidt ned af at gå for meget. Men kawasaki er super gode, især også om sommeren, når man hurtigt får varme fødder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

BabyMus

Jeg tænkte også Nike free. Jeg synes også de var dyre, men da de en dag blev sat ned til 499 så kunne jeg godt tillade mig at købe dem synes jeg. Og de er så behagelige at gå i. Jeg har dem også bare på til f.eks. leggins, og det synes jeg ser lige så fint ud som andet.

Anmeld

1. juni 2013

optimistmor

nu er jeg af dem der er lettere ligeglad med udseendet, jeg går som regel i clocs eller kondisko til alt. men vil nok anbefale at du sparer sammen og køber et par ecco. de kan jo holde mange somre igennem... og du får til gengæld en rigtig god sko/sandal til dine fødder. 

Anmeld

1. juni 2013

Tip!

jeg går mange km på arbejdet og har investeret i et par reebook kondisko og et par Ecco sandaler.. 

Det er en slat penge at skal af med på en gang, men på længere sigt, så er de penge godt givet ud. Jeg købte ofte bare billige ballerinaer, men jeg fik ondt i ryggen efter en dag på arbejdet.. Nu er der ingenting  

gav 500 for mine reebook og 700 for mine Ecco sandaler.. 

Anmeld

1. juni 2013

StudPsyk

Tak for jeres idéer Jeg har bare ikke lige 5-700 kroner at smide nu og her, ikke denne måned desværre..

Anmeld

1. juni 2013

L&V

Bilka har tit nogle sko der minder om converse eller kawasaki til max 100,- ku være det var noget.. Ellers ka man tit købe billige sneakers i sport 24 eller andre af de der sports outlets med syntes den ska være høj i det altså som en basket sko hvis det er til leggings

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.