Ventetøj hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2013

sulo

Hej piger, nu mangler jeg råd igen.

I årevis har jeg kigget i bilkas reklamer på ventetøj, og når man så når dertil, har de det ikke mere, hvad pokker gør man så?

Hvor får man ventetøj, billigt vel og mærket?, jeg er begyndt at få problemer med at være i bukserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

modesty

Hej piger, nu mangler jeg råd igen.

I årevis har jeg kigget i bilkas reklamer på ventetøj, og når man så når dertil, har de det ikke mere, hvad pokker gør man så?

Hvor får man ventetøj, billigt vel og mærket?, jeg er begyndt at få problemer med at være i bukserne

Jeg har aldrig selv købt ventetøj, udover nogle strømpebukser med plads til maven. Jeg gik ikke i bukser da jeg var gravid, jeg syntes det var ubehageligt, også selvom det var ventebukser.

Men h&m mama har en masse cowboybukser med plads til maven.

Og derudover købte jeg bare helt almindeligt tøj hvor der var plads til maven - lange tanktops, stramme kjoler i elastisk stof o.s.v.

Anmeld

31. maj 2013

LilleChelle

Jeg gik udelukkende i h&m's ventetøj - pænt, billigt og behageligt  

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

ja h&m har meget pænt vente tøj, men ellers ligger der altså nogle butikker rundt omrking hvor de udelukkende sælger ventetøj

havde du nu været jyde havde jeg haft lidt letter ved at hjælpe så må du lige tage med i overvejelserne

Anmeld

31. maj 2013

Sara.

Name it har også fint ventetøj

Anmeld

31. maj 2013

sulo

modesty skriver:

Jeg har aldrig selv købt ventetøj, udover nogle strømpebukser med plads til maven. Jeg gik ikke i bukser da jeg var gravid, jeg syntes det var ubehageligt, også selvom det var ventebukser.

Men h&m mama har en masse cowboybukser med plads til maven.

Og derudover købte jeg bare helt almindeligt tøj hvor der var plads til maven - lange tanktops, stramme kjoler i elastisk stof o.s.v.

Jeg må en tur i h&m og kigge, jeg gik også helst i nederdel hele året hvis jeg ikke var sådan en fryse pind og bukser er nu praktiske i mange tilfælde

Derud over har jeg termin i slutningen af november, det bliver squ koldt med kjole

Anmeld

31. maj 2013

sulo

DianaRJS skriver:

ja h&m har meget pænt vente tøj, men ellers ligger der altså nogle butikker rundt omrking hvor de udelukkende sælger ventetøj

havde du nu været jyde havde jeg haft lidt letter ved at hjælpe så må du lige tage med i overvejelserne

Nu skal du ikke være fræk, jeg er squ jyde..., født og opvokset i Viborg.

Vi bor bare på fyn pt, da kæresten er herfra og at det var det første sted der blev en lejelighed ledig, vi havde søgt på den anden side.

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

sulo skriver:

Vi bor bare på fyn pt, da kæresten er herfra og at det var det første sted der blev en lejelighed ledig, vi havde søgt på den anden side.

hahaha nej nej var slet ikke ment på den måde

var bare mere fordi jeg bor i Herning (også født og opvokset i Viborg faktisk ) men der ved jeg der ligger en graviditetsbutik i herningcentret var mere det jeg mente med hvis du nu boede her kunne jeg bedre hjælpe haha

Anmeld

31. maj 2013

Pikku Myy

Jeg må en tur i h&m og kigge, jeg gik også helst i nederdel hele året hvis jeg ikke var sådan en fryse pind og bukser er nu praktiske i mange tilfælde

Derud over har jeg termin i slutningen af november, det bliver squ koldt med kjole

Det er ikke sikkert du får det vanvittigt koldt. Jeg fødte i oktober, og til sidste jordemodersamtale kom jeg i sommerkjole med en tynd jakke over. Det var først da hun spurgte om jeg syntes det var varmt at være gravid, at det gik op for mig at alle andre var begyndt at finde vintertøjet frem

Anmeld

31. maj 2013

nielsen80

sulo skriver:

Graviditetsklinikken i Odense har rigtig meget ventetøj i alle prislejre.

http://www.graviditetsklinikken.dk/Ventetøj%2 0til%20gravide-%20graviditetsklinikken.dk/Butikken .aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.