Klima anlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Bondepigen

Ja, vi har sørme fået et klima anlæg af mine forældre . Jeg har i et stykke tid gået og klaget over varmen. Emma har det jo så frygtelig varmt og gipsen gør det jo ikke spor bedre.

Vores lejlighed "koger" bare, da her er rigtig dårlig isoleret og vi har mange vinduer der vender mod syd, så der er sol på hele dagen.

Selv om alle vinduer er åbne kommer der bare ikke en vind ind. Det er ikke til at holde ud for os, så jeg har bare haft det så dårligt med at Emma skal have det så varmt. Så mine forældre sagde til os at vi skulle se om vi kunne finde finde et klimaanlæg til en 3000 kr. De synes osse det er synd for hende.

Vi tog så i El-giganten og kiggede lidt og spurgte eksperten hvad der var bedst. Han mente helt klart den billigste var den bedste, men den var så osse dyrest i drift, så det ville aldrig kunne betale sig.

Den næst bedste, som var billigst i drift og næsten lige så god som den anden, var selvfølgelig den dyreste og var slet ikke en vi overvejede pga. prisen.

Han sagde så, efter vi havde snakket i noget tid, at udstillingsmodellen faktisk var den sidste de havde af dem, så han ville sælge den for 3000 kr og den kostede 5000kr før. Det kunne vi selvfølgelig ikke sige nej til, men han skulle lige se om han kunne finde tilbehøret til den. Måske fik han ondt af Emma, for han kunne jo godt se, at hun havde det varmt.

Da han efter noget tid kom tilbage, måtte han desværre meddele os, at han simpelthen ikke kunne finde det. Men jeg var lidt fræk og sagde, at vi havde tid nok, så vi kunne skam vente hele dagen, hvis det skulle være. Så jeg "tvang" ham jo nærmest til at kigge en ekstra gang, og sikke et held, for denne gang fandt han det. Han havde gået lige forbi det flere gange før uden at se det...

Så vi fik et klimaanlæg med hjem, som bare kan køle. Det er så skønt, og Emma har det meget bedre, når hun skal putte. Pragtfuldt!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

TbCp

Nej hvor skønt!!!!
Det kunne vi alle vist bruge i den hede, men især for Emma må det bare være skønt!

Anmeld

6. juli 2009

sarahb

ejj hvor dejligt for jer og for dejlige emma.

Det er bare så sødt af forældrene

Anmeld

6. juli 2009

Bondepigen

Ja, vi er osse bare helt vildt taknemmelige. Det er SÅ dejligt for Emma.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.