Åbent hus hos brormand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Bondepigen

Ja, min storebror har overtaget et smedeværksted af en han kender, så han holdt åbent hus med helstegt pattegris, og masser af lækker salat, kager og andet guf. Drikkevarer var der osse rigeligt af. Der kom 150 mennesker, så det var da pænt mange.

Det var så i fredags han havde åbent hus, to dage efter Emma havde fået skiftet gips, så vi ville kun afsted, hvis hun virkede helt ovenpå, men det gjorde hun jo.

Det var bare så skægt og hyggeligt. Ove og jeg havde ellers aftalt, at det var mig der måtte drikke denne gang, men efter den første øl gad jeg egentlig ikke rigtigt alligevel.Men så kunne Ove jo godt få noget og det sagde han da ikke nej til. Det var skisme for varmt for mig, så hellere en masse slush ice.  Det fik Emma altså osse, og endda i sutteflaske, selv om det ikke er så godt. Men hun havde det bare så varmt og hun nød at få noget rigtig koldt, så pyt for den ene gangs skyld. Hun pylrede nemlig lidt pga. varmen, men det var altså virkelig osse varmt. Heldigvis var der jo slush icen plus et badebassin fyldt med knust is, som sodavand og øl lå i. Den fik hun lov til at stikke fingrene ned i og osse fødderne et kort øjeblik, og så var hun bare glad igen, og gad da i hvert fald ikke sove, selv om hun kun havde fået formiddagslur.

Så kl. blev 21.00 inden hun faldt i søvn. Hun hyggede sig bare helt vildt, men der var jo osse en masse andre børn med fra familien, så det var jo rigtig spændende at "snakke" med dem.

Hun sov så udenfor i barnevognen indtil vi tog hjem kl 23.00 ca. efter en rigtig god dag. Det er simpelt hen så rare mennesker min bror kender, mange af dem kender jeg osse fra år tilbage, så det var helt skægt at  se dem igen.

Det var en super fest og Ove og jeg fik taget en 2-300 billeder for min bror og ham han overtager værkstedet fra. Dejligt at se min bror glad og tilfreds igen efter hans skilsmisse sidste sommer. Konen fandt en anden. Sammen har de to børn, det er så synd . Hun havde pigerne i denne uge, men hun, hendes forældre og tøserne kom. Det var så godt, at hun gjorde det for ham, at hans piger kunne være med. Vi andre har da osse snakket med hende siden skilsmissen (det er fint for min bror), for hun har jo været en stor del af vores liv og hun er jo pigernes mor. Desuden er det nok osse bedst at bevare et godt forhold for pigernes skyld. Men det er da ikke ligefrem os der kontakter hende (så ville jeg nok føle jeg svigter min bror), men hvis hun sender en sms, eller vi mødes, så snakker vi da godt sammen, og hun forstår jo osse godt, at vi er der for min bror først og fremmest.

Men det var bare sådan en super dejlig dag!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Klumpe-dumpe

Tillykke til din bror-mand

Det lyder godt nok som en rigtig dejlig dag......

Kan nu godt forstå at Emma-musen synes det var dejligt med slush-ice, mums, der har virkelig også været så varmt. PUHA...

Er det et stor værksted din bror har overtaget?

Igår kørte Malucca og jeg op til mine forældre der bor 5 min fra havet. Så skulle de ha´passet Malucca, mens jeg kørte dernede og blevet kølet af... Men men men så var der så overskyet, øv bøv

Trine.

Anmeld

6. juli 2009

Bondepigen

Tillykke til din bror-mand

Tak skal du have

Det lyder godt nok som en rigtig dejlig dag......

Kan nu godt forstå at Emma-musen synes det var dejligt med slush-ice, mums, der har virkelig også været så varmt. PUHA...

Er det et stor værksted din bror har overtaget?

Ja, det er temmelig stort, og han har ingen problemer med at overtage de gamle kunder, så han skal nok få nok at lave. Så dejligt for ham.

Igår kørte Malucca og jeg op til mine forældre der bor 5 min fra havet. Så skulle de ha´passet Malucca, mens jeg kørte dernede og blevet kølet af... Men men men så var der så overskyet, øv bøv

Jamen det var da osse surt, hvis du ville ud og have nydt havet. Men mon ikke du får chancen igen i løbet af sommeren...? Det håber jeg da, så du kan få lidt alene tid, mens du ved Malucca er i gode hænder.

Trine.

Tina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.