ClearBlue Digital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
16 svar
11 synes godt om
31. maj 2013

Somatel

Hej piger,

Jeg testede svagt positiv her til morgen og vil nu gerne tage en CB digital. Skal denne også tages på morgenurin (tænker min test var meget svag) eller kan den tages alle tider på døgnet.

KH

Somat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Cbank

Jeg ville vælge at tage testen på morgenurinen. 

Anmeld

31. maj 2013

Somatel

Cbank skriver:

Jeg ville vælge at tage testen på morgenurinen. 

Tænker hvis jeg nu holder mig i en 3-4 timer (siger de jo er næsten det samme som at teste morgenurin) mon det så ikke går???

Anmeld

31. maj 2013

BigHope13

Somat skriver:

Hej piger,

Jeg testede svagt positiv her til morgen og vil nu gerne tage en CB digital. Skal denne også tages på morgenurin (tænker min test var meget svag) eller kan den tages alle tider på døgnet.

KH

Somat

jeg mener at den er så følsom at man ikke behøver bruge morgenurin. men vent nogle timer, og lad være med at drikke for meget så du ikke fortynder urinen,
Spænende, giv endelig update

Anmeld

31. maj 2013

mrhl

Somat skriver:

Hej piger,

KH

Somat

Jeg ville gøre som du selv siger, holde dig i 3-4 timer og så tage den :-) krydser for den er der!

Anmeld

31. maj 2013

Cbank

Somat skriver:

Tænker hvis jeg nu holder mig i en 3-4 timer (siger de jo er næsten det samme som at teste morgenurin) mon det så ikke går???

Det skal jeg ikke kunne sige.?  Men jeg ville bare være på den sikre side, så man ikke skal blive ved med at teste 

Anmeld

31. maj 2013

esioul

Somat skriver:

Hej piger,

KH

Somat

Jeg brugte ikke morgenurin

Anmeld

31. maj 2013

Trekløver(:

Somat skriver:

Hej piger,

KH

Somat

Jeg tog en på eftermiddagsurin. Bare lad hver at tisse 4 timer før du tager den

Anmeld

31. maj 2013

Somatel

Den var god nok tøser.... Den skrev gravid 

Endelig lykkedes det efter MA i marts sidste år, er bare så lykkelig.

Anmeld

31. maj 2013

CroQuis

Jeg tog også en på eftermiddagsurin, som var positiv. Så ville godt turde tage en om nogle timer igen  

Hvor langt er du ca. henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.