14dage tilbage:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
7 synes godt om
30. maj 2013

MyLove E

Så kort tid er der til vi tager afsted på ferie
Vi starter torsdag med at køre hjemme fra tidlig over til svigerforældrene på Sjælland. Der spiser vi frokost hvorefter vi tager til min svoger og svigerinde.
De skal passe Elias mens min mand og jeg er til Depeche Mode koncert i Parken Vi låner så min svigerindes lejlighed i Roskilde hvor vi så skal sove uden barn Fredag passer de ham også så vi ha barne fri hele fredagen

Fredag skal vi noget om aften som jeg ikke må få at vide. Der står hemmelighed i vores kalender
Vi sover igen i Roskilde og lørdag morgen skal vi så hente Elias ...

NU starter ferien Vi skal med færgen fra ydstad til Rønne kl 12.30..
Så skal Manden, Elias og jeg nyde en hel uge alene på Bornholm
Jeg glæder mig så meget

Ville bare lige prale lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Det lyder næsten som vores sommerferie, som også står på Bornholm og Depeche Mode. Vi tager så koncerten i Hamburg i stedet, da vi ikke vil tage chancen med Parken efter al den kritik der i tidens løb har været af lyden i Parken. Jeg har godt nok været til Robbie Williams koncert i Parken for nogle år siden, og der var lyden ok på plænen men hørte fra andre, at der var problemer på nogle af tribunerne.

Jeg var for øvrigt ovre at høre Depeche Mode i London for lidt over en uge siden, og de er helt i topform

Anmeld

8. juni 2013

Mamalou

Tauf skriver:

Så kort tid er der til vi tager afsted på ferie
Vi starter torsdag med at køre hjemme fra tidlig over til svigerforældrene på Sjælland. Der spiser vi frokost hvorefter vi tager til min svoger og svigerinde.
De skal passe Elias mens min mand og jeg er til Depeche Mode koncert i Parken Vi låner så min svigerindes lejlighed i Roskilde hvor vi så skal sove uden barn Fredag passer de ham også så vi ha barne fri hele fredagen

Fredag skal vi noget om aften som jeg ikke må få at vide. Der står hemmelighed i vores kalender
Vi sover igen i Roskilde og lørdag morgen skal vi så hente Elias ...

NU starter ferien Vi skal med færgen fra ydstad til Rønne kl 12.30..
Så skal Manden, Elias og jeg nyde en hel uge alene på Bornholm
Jeg glæder mig så meget

Ville bare lige prale lidt

Det lyder som en rigtig god plan Rigtig god ferie 

Vh. Louise

Anmeld

8. juni 2013

MyLove E

Janey skriver:

Det lyder næsten som vores sommerferie, som også står på Bornholm og Depeche Mode. Vi tager så koncerten i Hamburg i stedet, da vi ikke vil tage chancen med Parken efter al den kritik der i tidens løb har været af lyden i Parken. Jeg har godt nok været til Robbie Williams koncert i Parken for nogle år siden, og der var lyden ok på plænen men hørte fra andre, at der var problemer på nogle af tribunerne.

Jeg var for øvrigt ovre at høre Depeche Mode i London for lidt over en uge siden, og de er helt i topform

Sejt.. Fedt vi skal næsten det samme:-D:-D
Ja jeg ved godt der kan være nogle lyd problemer. Men jeg tager det hele som en stor oplevelse:-D:-D:-D

Anmeld

8. juni 2013

MyLove E

Mamalou skriver:

Det lyder som en rigtig god plan Rigtig god ferie 

Vh. Louise

Tak:-D

Anmeld

8. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha hvor lyder det bare dejligt det hele! Og meget spændne hva overraskelsen er! X

Anmeld

8. juni 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Uha hvor lyder det bare dejligt det hele! Og meget spændne hva overraskelsen er! X

Jaaa jeg er også meget spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.