New York

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
10 svar
2 synes godt om
30. maj 2013

Menne

Min kæreste og jeg skal til New York i sommerferien. På det tidspunkt er jeg i uge 22. Er der nogle forbehold, der skal tages?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Dianabk

Følger lige med her da jeg også skal til USA når jeg er ca uge 18 - 21

Håber i får en super fed tur

Anmeld

30. maj 2013

Betina&nicoline

Menne skriver:

Min kæreste og jeg skal til New York i sommerferien. På det tidspunkt er jeg i uge 22. Er der nogle forbehold, der skal tages?

Jeg skal selv til New York når jeg er i uge 20, og en af de vigtigste ting du skal huske er støtte strømper til flyveturen. Samt bevæge dig under flyveturen. 

Når i er landet i NYC tror jeg ikke der er så meget du skal tænke på andet end at lytte til din krop hvis du får ondt af og gå rundt. Ellers kan jeg anbefale at køre i bus derover for der får man også set en masse af byen uden at skulle bevæge sig og kroppen kan slappe lidt af ��

rigtig god tur 

Anmeld

30. maj 2013

Isabella_mor

bare husk at tjekke med flyselskabet om du overhovedet må flyve med når du er 22 uger henne... 

Anmeld

2. juni 2013

Mami_Ravn

Isabella_mor skriver:

bare husk at tjekke med flyselskabet om du overhovedet må flyve med når du er 22 uger henne... 

Du  må flyve op til en måned før termin. 

Anmeld

2. juni 2013

Lotus86

Jeg var i USA da jeg også var omkring halvvejs, og det var en super tur, men var lidt for optimistisk omkring det med at gå en masse, havde sååå ondt i fødderne, så sørg for noget ordenligt fodtøj, og lyt til din krop God tur

Anmeld

2. juni 2013

AnthonsMor

Menne skriver:

Så vidt jeg har forstået må man flyve indtil man når de 30-32 uger, og det har vidst noget med lufttrykket at gøre.. Måske

Men når det er "så tidlig" så tror jeg ikke du skal tage andre forbehold end at LYTTE til din krop! Får du ondt, så hold pauser osv

Anmeld

2. juni 2013

Isabella_mor

Mami_Ravn skriver:

Du  må flyve op til en måned før termin. 

har bare hørt at nogle flyselskaber ikke tager folk med når de er over 20 uger henne... derfor skrev jeg som jeg gjorde

Anmeld

2. juni 2013

Mami_Ravn

Isabella_mor skriver:

har bare hørt at nogle flyselskaber ikke tager folk med når de er over 20 uger henne... derfor skrev jeg som jeg gjorde

Det kan selvfølgelig være alt afhængig af selskab, den havde jeg ikke lige luret  

Anmeld

2. juni 2013

Mama3

Vær sikker på at i har en god forsikring, hvis der skulle ske noget med dig, så i ikke kommer til at stå med en stor regning på feks hospitals ophold eller lignende:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.