Gravid og pollenallergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
10 svar
2 synes godt om
30. maj 2013

Menne

Jeg døjer ret meget med pollenallergi - Især græs. Men da lægen fraråder alle antihistaminer, vil jeg bare høre om, der er nogen som har gode råd til at holde det nede? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg brugte øjendråber og næsespray sidste år, det ku lige tage det "værste" Og jeg plejer ellers normlt at få en sprøjte! Bare spørg på apoteket, de har en liste over ting du må få! Vh stine

Anmeld

30. maj 2013

Moma

Ellers ville jeg snakke med min læge. Du kan godt få noget som gravid. 

Anmeld

30. maj 2013

DianaRJS

Menne skriver:

Jeg døjer ret meget med pollenallergi - Især græs. Men da lægen fraråder alle antihistaminer, vil jeg bare høre om, der er nogen som har gode råd til at holde det nede? 

desværre ikke

jeg døjer også rigtig meget med det, og det eneste der har kunnet tage mit er piller, men må ikke tage dem mere så jeg går og ligner en der syg hele tiden, meeeen gudskelov får jeg 2 dejlige spunke ud at det

Anmeld

30. maj 2013

DianaRJS

Moma skriver:

Ellers ville jeg snakke med min læge. Du kan godt få noget som gravid. 

ja man kan godt få noget, men der skal MEGET til før lægen vil give dig det.

Anmeld

30. maj 2013

Menne

Jeg ringede til lægen i dag og fik det svar, at jeg måtte nøjes med saltvandsdråber ogkold vand. Plejer også at få indsprøjtning normalt og piller til at supplere med... 

Anmeld

30. maj 2013

Moma

Ej øv - det er bare så belastende at gå rundt med pollenallergi! Mit er heldigvis ved at være ovre ny.

Det kan godt være jeg ikke fik noget som gravid så - men fik i hvert fald noget, da jeg ammede. 

God bedring! 

Anmeld

30. maj 2013

LR85

Der er en a de der antihistamin-præperater som man godt kan tage. 

Synes der starter med A, men kan ikke lige komme på navnet. 

Anmeld

30. maj 2013

emsaroto

saltvands spray til næsen og saltvand dråber til øjene

Anmeld

30. maj 2013

VIPpigen

Haha... Jeg plejer ellers at foreslå en graviditet til høfeber.

jeg har i utrolig mange år været hårdt ramt, og derfor fået sprøjter fra februar til oktober... I 2010 da vi havde en ret hård vinter, og den fortsatte længe mærkede jeg intet til det i februar, eller marts... I april fandt jeg ud af jeg var gravid. Og jeg gik for første gang i flere år et helt år igennem uden nogen form for medicin. Selv i december med juletræ, og jeg havde født havde jeg intet. Siden jeg fik min datter har jeg højst taget øjendråber, og det begyndte først sidste år. Har endnu ingen taget i år... Endnu.

mine hormoner gik så meget amok under graviditeten at min høfeber blev minimal, og Gud hvor jeg Håber det fortsætter sådan

(Og efter min graviditet er manden blevet hårdt ramt af høfeber... Gad vide om vi "byttede" under sexagten, så jeg fik baby, han fik høfeber)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.