Det går bare skide godt! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
8 svar
13 synes godt om
30. maj 2013

Louise H.

Ja det gør så!

Nu er der gået 2 uger, siden jeg startede på livsstils ændring.

Og siden i torsdags har jeg tabt yderligere 1,7 kg, hvilket gør mit samlede vægttab til 4,4 kg

Er bare så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Babydrøm

Louise :-) skriver:

Ja det gør så!

Nu er der gået 2 uger, siden jeg startede på livsstils ændring.

Og siden i torsdags har jeg tabt yderligere 1,7 kg, hvilket gør mit samlede vægttab til 4,4 kg

Er bare så glad

Hvor skønt  

Har du nogle fif?

Anmeld

30. maj 2013

gokkelok

Wauw, det er flot!!

Anmeld

30. maj 2013

Louise H.

AnnL skriver:

Hvor skønt  

Har du nogle fif?

Jamen jeg har været rigtig god til at drikke sodavand, så dem har jeg f.eks. skåret ned på Drikker kun 1 om dagen, hvor jeg før drak i hvert fald 4 dåser.

Derudover, er alm. pasta skiftet ud med fuldkornspasta, hvidt brød er helt væk, sørger for der er min. 50 % fuldkorn i det brød jeg køber.

Derudover spiser jeg mere grønt og tilføjer det i maden.
Når jeg handler kigger jeg på produktet og ser hvad det indeholder. Jeg køber let pålæg, f.eks.

Og så kan jeg anbefale at downloade shape up club, en app der tæller kalorier.

Jeg tænker generelt meget over hvad jeg spiser

Jeg tillader mig dog at synde en dag i weekenden, da jeg ellers ville køre surt i det

Håber du kunne bruge det til noget. Jeg er stadig meget ny jo Motion har jeg ikke dyrket noget af endnu, men når jeg føler mig godt inde i kostændringen, vil jeg også starte på det

Anmeld

30. maj 2013

Louise H.

gokkelok skriver:

Wauw, det er flot!!

Tusind tak

Anmeld

30. maj 2013

Babydrøm

Jamen jeg har været rigtig god til at drikke sodavand, så dem har jeg f.eks. skåret ned på Drikker kun 1 om dagen, hvor jeg før drak i hvert fald 4 dåser.

Derudover, er alm. pasta skiftet ud med fuldkornspasta, hvidt brød er helt væk, sørger for der er min. 50 % fuldkorn i det brød jeg køber.

Derudover spiser jeg mere grønt og tilføjer det i maden.
Når jeg handler kigger jeg på produktet og ser hvad det indeholder. Jeg køber let pålæg, f.eks.

Og så kan jeg anbefale at downloade shape up club, en app der tæller kalorier.

Jeg tænker generelt meget over hvad jeg spiser

Jeg tillader mig dog at synde en dag i weekenden, da jeg ellers ville køre surt i det

Håber du kunne bruge det til noget. Jeg er stadig meget ny jo Motion har jeg ikke dyrket noget af endnu, men når jeg føler mig godt inde i kostændringen, vil jeg også starte på det

Lyder rigtig godt Rigtig gode ændringer Prøver også de ting, men ja synder også lidt i weekenden, ellers går jeg også død i det

Anmeld

30. maj 2013

Louise H.

AnnL skriver:

Lyder rigtig godt Rigtig gode ændringer Prøver også de ting, men ja synder også lidt i weekenden, ellers går jeg også død i det

Ja man gør så, det er sket for mig alle de andre gange jeg har prøvet Enten har jeg lavet alt for mange ændringer på en gang eller også har jeg været for hård ved mig selv og det dur bare ikke!

Anmeld

30. maj 2013

tinasmor

Keep going...

Anmeld

30. maj 2013

Babydrøm

Ja man gør så, det er sket for mig alle de andre gange jeg har prøvet Enten har jeg lavet alt for mange ændringer på en gang eller også har jeg været for hård ved mig selv og det dur bare ikke!

Lige præcis, så virker det slet ik, så den måde er meget bedre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.