Hvilken ammepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

L&V

Rockertand skriver:

Jep - og manden har lært, at hvert barn koster, han skal ikke tro, at han slipper billigere, fordi vi allerede har alle de mest nødvendige ting (og mange unødvendige), nææ, så skal vi da bare længere op i behovspyramiden.

Det mangler da os bare he he man ska huske det berømte redebygger gen der indtræffer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Månsson skriver:

Er det noget skum fyld eller hva er det?

Det er nemlig bare så træls at man sidder der og er midt i amningen også ska man til og rykke rundt på den igen igen fordi nu er den faldet sammen..

Det vil jeg prøve og kigge efter.. Og ja det er rart den ka vaskes for det bliver sku noget nasty

hvis du forestiller dig en pude, med sådan noget fyld som gør det er helt puffet op.

Det er lidt den konsistens den har, du kan sætte dig på den og når du så rejser dig op, så har den næsten samme form igen! men nogengange så kan den godt lige bruge at blive puffet lidt til, men den falder ikke sammen på samme måde som kuglerne

Anmeld

30. maj 2013

L&V

skovrup skriver:

hvis du forestiller dig en pude, med sådan noget fyld som gør det er helt puffet op.

Det er lidt den konsistens den har, du kan sætte dig på den og når du så rejser dig op, så har den næsten samme form igen! men nogengange så kan den godt lige bruge at blive puffet lidt til, men den falder ikke sammen på samme måde som kuglerne

Årh det lyder smart, det må jeg ud og mærke på

Anmeld

30. maj 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Månsson skriver:

Årh det lyder smart, det må jeg ud og mærke på

har set babysam har dem med FossFlake, ellers har jeg set dem på dba til en 50er, hvilket er en ok penge for en pude du bare smidder i vaskemaskinen

Ellers har jeg en i blå du må gramse på (hvis du bor nærheden af 4700)

Anmeld

30. maj 2013

Louise H.

Jeg brugte også en vanilla den er helt fantastisk! Ville til hver en tid købe sådan en igen!

Anmeld

30. maj 2013

L&V

skovrup skriver:

har set babysam har dem med FossFlake, ellers har jeg set dem på dba til en 50er, hvilket er en ok penge for en pude du bare smidder i vaskemaskinen

Ellers har jeg en i blå du må gramse på (hvis du bor nærheden af 4700)

Der er hvis lidt langt men tak for budet

Anmeld

30. maj 2013

L&V

Louise :-) skriver:

Jeg brugte også en vanilla den er helt fantastisk! Ville til hver en tid købe sådan en igen!

Jamen jeg ska da så meget ud og kigge på sådan en bandit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.