Mon det er en SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
6 svar
2 synes godt om
29. maj 2013

Louisejulia

Hej alle skønne piger 

jeg står i den situation at jeg her til aften havde sex med min kæreste, da vi var færdige gik jeg på toilettet.. Da jeg tørte mig var der lidt blod, slet ikke meget eller noget. det stoppede også 10 min efter.

jeg var også til gynækolog i dag, fordi jeg ikke vidste hvor langt jeg var henne, men hun mente jeg var 5+4.

mit spørgsmål til jer er om i mener der er grund til bekymring?

eller hvad tror i det kan være??

håber jeg får nogle svar, for er ret nervøs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Ayasmor

Når man er gravid kan ens slimhinder godt være noget mere sarte og derfor bløde en smule uden, at det nødvendigvis betyder, at det er en spontan abort. Sex bl.a. kan godt være skyld i, at nogle af de små kar brister og der derved opstår en lille blødning. Så længe du ikke har kraftige mavesmerter og blødningen ikke er kraftig så ville jeg bare slappe helt af. Jeg tror simpelthen det er pga. sexen i lige har haft, at du har blødt en lille smule

Anmeld

29. maj 2013

Trinebaby

Louisejulia skriver:

Hej alle skønne piger 

jeg står i den situation at jeg her til aften havde sex med min kæreste, da vi var færdige gik jeg på toilettet.. Da jeg tørte mig var der lidt blod, slet ikke meget eller noget. det stoppede også 10 min efter.

jeg var også til gynækolog i dag, fordi jeg ikke vidste hvor langt jeg var henne, men hun mente jeg var 5+4.

mit spørgsmål til jer er om i mener der er grund til bekymring?

eller hvad tror i det kan være??

håber jeg får nogle svar, for er ret nervøs 

sex skulle ikk gøre at man mister men tror det er dine slimhinder der er mere følesomme det meget normalt 

Anmeld

29. maj 2013

Louisejulia

Tak for jeres svar

jeg var bare ret nervøs da det er første gang at jeg er gravid, og man læser nogle gange om at folk bløder inden de får en SA. så jeg blev temmelig nervøs..

men nu vil jeg sove, og håbe på det bedste 

Anmeld

29. maj 2013

Ayasmor

Louisejulia skriver:

Tak for jeres svar

jeg var bare ret nervøs da det er første gang at jeg er gravid, og man læser nogle gange om at folk bløder inden de får en SA. så jeg blev temmelig nervøs..

men nu vil jeg sove, og håbe på det bedste 

Selvfølgelig bliver du det. Blod og graviditet er jo ikke noget man normalt kæder sammen Tror dog du kan være helt rolig. Sov godt

Anmeld

29. maj 2013

VIPpigen

Bliv nervøs når du får smerter, og blødningen tager til. Jeg ved hvad du gennemgår, jeg var 5+ da jeg begyndte at pletbløde, fik en scanning 7 eller 9+, husker det ikke. Der var masser af liv. Under en uge inden NF bløder jeg igen, lidt kraftigere og bliver sendt til en akut scanning, der er stadig liv.

I dag har jeg en lille datter eller nærmere en lille banditt på 2 1/2 år. Selvom blødning kan være skidt i en graviditet, så kan det stadig gå positivt...

Dit liv som mor begynder den dag du får 2 streger på en test, og det slutter først den dag du ligger under jorden

Anmeld

30. maj 2013

Louisejulia

VIPpigen skriver:

Bliv nervøs når du får smerter, og blødningen tager til. Jeg ved hvad du gennemgår, jeg var 5+ da jeg begyndte at pletbløde, fik en scanning 7 eller 9+, husker det ikke. Der var masser af liv. Under en uge inden NF bløder jeg igen, lidt kraftigere og bliver sendt til en akut scanning, der er stadig liv.

I dag har jeg en lille datter eller nærmere en lille banditt på 2 1/2 år. Selvom blødning kan være skidt i en graviditet, så kan det stadig gå positivt...

Dit liv som mor begynder den dag du får 2 streger på en test, og det slutter først den dag du ligger under jorden

Jeg skal til gynækolog her den 10 juni igen, så jeg må se hvad hun siger..

men jeg håber på det bedste og håber den lille stadig er inde i maven 

man bliver bare lidt nervøs, når det er første gang det sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.