Pimp my kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
6 synes godt om
29. maj 2013

KittyCatta

Købte denne kjole i H&M for en lille måned siden, men har ikke fået den brugt endnu. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal have på til? 

Har I nogle ideer? Gerne fra top til tå. Skal ud og spise med kæresten på fredag, så vil gerne være lidt lækker  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Happiness

Hvad med et sort elastikbælte, sorte stilletter og så en sort bolero hen over? Og hvis det er kølligt, kan du jo også have leggins indenunder.

Og så et stort halssmykke og lange øreringe  

Anmeld

31. maj 2013

Billemyre

Umiddelbart tænker jeg et smalt bælte i en klar farve (blå evt.), stilletter der matcher bæltet, små enkle ørenringe, en bolero eller en meget lang let cardigan, bare ben (men leggings/strømpebukser vil også passe til) og ikke noget halssmykke... Kjolens "flæse" foroven er nok pynt, tror jeg

Mht. hår fandt jeg disse to forslag, alt efter om det er kort eller langt...
Er håret langt tror jeg også, det ville klæde kjolen bare at have det løst, med let 'bølg' i spidserne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Billemyre skriver:

Umiddelbart tænker jeg et smalt bælte i en klar farve (blå evt.), stilletter der matcher bæltet, små enkle ørenringe, en bolero eller en meget lang let cardigan, bare ben (men leggings/strømpebukser vil også passe til) og ikke noget halssmykke... Kjolens "flæse" foroven er nok pynt, tror jeg

Mht. hår fandt jeg disse to forslag, alt efter om det er kort eller langt...
Er håret langt tror jeg også, det ville klæde kjolen bare at have det løst, med let 'bølg' i spidserne.

Der skrev du lige hvad jeg tænkte 

Anmeld

31. maj 2013

Billemyre

mor:) skriver:

Der skrev du lige hvad jeg tænkte 

Jamen, jamen.. To sjæle, én tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.