Filippa og Augusta - 2 måneder og 16 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Åhh hvor er de kære

Hvor er det super skønt at du er kommet i en god mødregruppe

Tak skal du have søde! 

Ja det er så dejligt! Det får jeg hvert fald rigtig meget ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

mommy1991

Hehe de er også meget ens, når de har huer på Og så har de jo også ens jakker. Men mange tak

Ja det er så dejligt! Kan klart anbefale at komme i en mødregruppe! 

Hehe, jaa.. Smukke er de i hvertfald  Det bliver sjovt at se om de kommer til at ligne hinanden når de bliver ældre. Kan du mærke noget på deres personlighed allerede nu? Altså om de er meget forskellige? Eller?

Jeg håber også at komme i en god mødregruppe. Kan sagtens forestille mig hvor fedt det er at dele alle sine mødre-glæder og -frustrationer med andre der ved præcis hvad man snakker om Det kan man jo allerede mærke nu, når man skriver med folk herinde..

Anmeld

29. maj 2013

Miss Church

emmagirl skriver:

Hehe, jaa.. Smukke er de i hvertfald  Det bliver sjovt at se om de kommer til at ligne hinanden når de bliver ældre. Kan du mærke noget på deres personlighed allerede nu?

Jeg håber også at komme i en god mødregruppe. Kan sagtens forestille mig hvor fedt det er at dele alle sine mødre-glæder og -frustrationer med andre der ved præcis hvad man snakker om Det kan man jo allerede mærke nu, når man skriver med folk herinde..

Ja det er jeg meget spændt på  

Ja man kan sagtens mærke at de har forskellige personligheder Det er dejligt synes jeg. At de ikke bare er helt ens. 

Nemlig. Det er så dejligt. Det er altså ikke alt Daniel forstår, selv om han er en god støtte og fantastisk far

Anmeld

29. maj 2013

mommy1991

Miss Church skriver:

Ja det er jeg meget spændt på  

Ja man kan sagtens mærke at de har forskellige personligheder Det er dejligt synes jeg. At de ikke bare er helt ens. 

Nemlig. Det er så dejligt. Det er altså ikke alt Daniel forstår, selv om han er en god støtte og fantastisk far

Ja, lige præcis Man har hørt at mange tvillinger har et bånd til hinanden som er helt specielt, men alligevel er forskellige som nord og syd. Det er jo fantastisk!!! 

Hehe, ja hvad pokker skulle vi gøre uden de mænd?? 

Anmeld

29. maj 2013

AlberteSophie

Søde søde små prinsesser. Hvor er de dog bare skønne!

Anmeld

29. maj 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

Lige et lille billede af mine prinsesser fra i dag på vej i mødregruppe. 

Er kommet i sådan en dejlig mødregruppe  med nogle fantastiske mødre og nogle lækre babyer. Vi hygger os bare så meget 

Hvor er de søde

Anmeld

29. maj 2013

Kløver

Hvor dejligt med Update, og hvor er de altså bare dejlige suk

Anmeld

29. maj 2013

Kamilla-m

Miss Church skriver:

Er kommet i sådan en dejlig mødregruppe  med nogle fantastiske mødre og nogle lækre babyer. Vi hygger os bare så meget 

Neeej hvor er de søde :-)

Må jeg spørge hvordan i kan se forskel. For sivan de ligber hinanden

Anmeld

29. maj 2013

Luna l

Sikke nogen fine piger

Anmeld

29. maj 2013

1990h

Miss Church skriver:

De kære prinsesser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.