Murren i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2013

Karla

Hej piger

Jeg har de sidste par dage haft en smule menstruationsagtige smerter/ murren i underlivet. Jeg mærker mest til det hvis jeg har været en smule aktiv, og så slapper af efterfølgende.
Er der nogen der ved, hvad det kan være? Er 13+5 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Karla

29. maj 2013

Frk. Himmelblå

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har de sidste par dage haft en smule menstruationsagtige smerter/ murren i underlivet. Jeg mærker mest til det hvis jeg har været en smule aktiv, og så slapper af efterfølgende.
Er der nogen der ved, hvad det kan være? Er 13+5 i dag.

Måske ligamentsmerter, selvom de oftest opleves som jag.

Ellers vil jeg spørge, om du har fortalt nyheden til dine omgivelser? Jeg spørger, fordi når man holder det hemmeligt, så går man og trækker maven ind, og så spænder livmoderen let op i "kramper". Det gør nas! Det var, hvad der fik mig ud af skabet denne gang, da jeg var 11+noget..

Sørger du for at slappe af i maven, når du laver noget?

Anmeld

29. maj 2013

Karla

Frk. Himmelblå skriver:

Måske ligamentsmerter, selvom de oftest opleves som jag.

Ellers vil jeg spørge, om du har fortalt nyheden til dine omgivelser? Jeg spørger, fordi når man holder det hemmeligt, så går man og trækker maven ind, og så spænder livmoderen let op i "kramper". Det gør nas! Det var, hvad der fik mig ud af skabet denne gang, da jeg var 11+noget..

Sørger du for at slappe af i maven, når du laver noget?

Jag synes jeg ikke det mærker som. Det strammer bare sådan lidt i maven i perioder.

Det er offentliggjort for omverden. Og synes ikke jeg trækker maven ind. Ikke noget jeg er opmærksom på i hvert fald

Jeg har ikke fået slappet så meget af i maven den sidste uges tid. Ugen har stået på flytning og rengøring af det gamle hus, så har nok ikke fået den ro jeg normaltvis har. Måske det kan være derfor?

Anmeld

30. maj 2013

Frk. Himmelblå

Karla skriver:

Jag synes jeg ikke det mærker som. Det strammer bare sådan lidt i maven i perioder.

Det er offentliggjort for omverden. Og synes ikke jeg trækker maven ind. Ikke noget jeg er opmærksom på i hvert fald

Jeg har ikke fået slappet så meget af i maven den sidste uges tid. Ugen har stået på flytning og rengøring af det gamle hus, så har nok ikke fået den ro jeg normaltvis har. Måske det kan være derfor?

Jeg synes, det lyder meget sandsynligt, at det blot er fordi, du har lavet lidt mere end sædvanligt.

Anmeld

30. maj 2013

Karla

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes, det lyder meget sandsynligt, at det blot er fordi, du har lavet lidt mere end sædvanligt.

Ja, tror også helt bestemt det var grunden til det.
Har siden igår taget den en del mere med ro, og fået slappet godt af. Nu mærker jeg det kun hvis jeg går rundt i længere tid. Så kroppen er nok bare lidt overanstrengt

Anmeld

30. maj 2013

Frk. Himmelblå

Karla skriver:

Ja, tror også helt bestemt det var grunden til det.
Har siden igår taget den en del mere med ro, og fået slappet godt af. Nu mærker jeg det kun hvis jeg går rundt i længere tid. Så kroppen er nok bare lidt overanstrengt

Ja, man skal tage sig tid til at lytte efter.

Måske du kunne få gavn af sådan et støttebælte til det nederste af maven.. Bare en tanke, - ikke mindst, hvis det fortsætter, når du bliver større..

Anmeld

30. maj 2013

Karla

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, man skal tage sig tid til at lytte efter.

Måske du kunne få gavn af sådan et støttebælte til det nederste af maven.. Bare en tanke, - ikke mindst, hvis det fortsætter, når du bliver større..

Ved du hvor de kan købes?
Det kunne nok være en god idé, hvis det fortsætter med at komme ved lidt aktivitet. Gider ikke ligge på sofaen hver dag resten af graviditeten

Anmeld

30. maj 2013

Frk. Himmelblå

Karla skriver:

Ved du hvor de kan købes?
Det kunne nok være en god idé, hvis det fortsætter med at komme ved lidt aktivitet. Gider ikke ligge på sofaen hver dag resten af graviditeten

Det er sådan nogle her 

Anmeld

30. maj 2013

Karla

Frk. Himmelblå skriver:

Det er sådan nogle her 

Tusind tak
Det lyder som om det er det, jeg skal have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.