Afskedsgave til vuggestuen!?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

lonemus

Inspireret af et andet indlæg, hvad med jer der har børnene i vuggestuen, hvad giver I pædagogerne??
På min datters stue er der 3 pædagoger, ingen af dem har været der lige fra start, men hun er glad for dem alle.

Hvad skal vi give dem?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

fam.4xc

Inspireret af et andet indlæg, hvad med jer der har børnene i vuggestuen, hvad giver I pædagogerne??
På min datters stue er der 3 pædagoger, ingen af dem har været der lige fra start, men hun er glad for dem alle.

Hvad skal vi give dem?

Lone

Caroline gav selve stuen nogle gode bøger at hygge med og personale stuen en stor æske chokolade  De 3 pædagoger på stuen fik yderligere en blomst...

Og så havde hun frugt cocktails med og dele ud af samt mini flødeboller

Anmeld

5. juli 2009

TbCp

fam.4xc skriver:

Caroline gav selve stuen nogle gode bøger at hygge med og personale stuen en stor æske chokolade  De 3 pædagoger på stuen fik yderligere en blomst...

Og så havde hun frugt cocktails med og dele ud af samt mini flødeboller

Det synes jeg er en fantastisk ide... både at give til stuen, til personalet i hele institutionen og til pædagogerne på stuen

De der frugtcocktails hvordan laver du dem... var det til at spise eller drikke ?

Anmeld

6. juli 2009

fam.4xc

TbCp skriver:

Det synes jeg er en fantastisk ide... både at give til stuen, til personalet i hele institutionen og til pædagogerne på stuen

De der frugtcocktails hvordan laver du dem... var det til at spise eller drikke ?

Jeg lægger frugt i forskellige farver i lag i et gennemsigtig plastik glas og pynter med en parasol - sikkert hit hver gang :-)

Plejer at bruge melon, jordbær og vindruer...

Anmeld

6. juli 2009

TbCp

fam.4xc skriver:

Jeg lægger frugt i forskellige farver i lag i et gennemsigtig plastik glas og pynter med en parasol - sikkert hit hver gang :-)

Fin ide!!!

Nu fylder Liva snart 2 år så var der lige en god ide der
Tak for det

Anmeld

6. juli 2009

fam.4xc

TbCp skriver:

Fin ide!!!

Nu fylder Liva snart 2 år så var der lige en god ide der
Tak for det

Prøv at chek www.frugtfest.dk ud - lavede her til min datters 4 års den med et æble pakket fint ind i flot papir, og lavede sløjften om af lakrids snørebånd...

Anmeld

6. juli 2009

TbCp

fam.4xc skriver:

Prøv at chek www.frugtfest.dk ud - lavede her til min datters 4 års den med et æble pakket fint ind i flot papir, og lavede sløjften om af lakrids snørebånd...

Der må jeg straks ind og kigge, kan måske også få lidt inspiration til maden i min dagpleje

Anmeld

6. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
fam.4xc skriver:

Ja, rigtig god ide, tror jeg da også jeg vil lave den dag min søn har sidste dag i vuggestuen

Med hensyn til afskedsgave til pædagogerne, så tænker jeg stadig. Men de skal helt sikkert have en gave, de er simpelthen bare de bedste pædagoger man kan forestille sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.