lille billigt bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
7 svar
1 synes godt om
29. maj 2013

Anonym trådstarter

vi skal giftes 

vi skal vies i kirke, og derefter vil vi gerne holde festen i et lille lokale. vi tænker på en 3 retters menu.

vi vil danse brudevals, men udover det, så vil vi gerne bare have festen i et stille og børnevenligt gear.

vi vil ikke have en fest til ud på natten, den må gerne slutte tidligt, det er også primært ældre og børn (små og mellem store) som festen kommer til at bestå af. 

har i nogle gode ideer til hvordan man kan gøre, hvad man skal skrive i indbydelserne, osv ? det er jo ikke særlig traditionelt.. 

evt nogle der har holdt samme "slags" bryllup ? 

vi regner med at inviterer ca 20 gæster +/-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor lyder det da hyggeligt!!

Ved ik helt hva i ska  skrive, men ik ka jo sagtens skrive hva kl i regner med at festen slutter! 

Og tillykke med det kommende bryllup!  Vh stine

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ih hvor lyder det da hyggeligt!!

Ved ik helt hva i ska  skrive, men ik ka jo sagtens skrive hva kl i regner med at festen slutter! 

Og tillykke med det kommende bryllup!  Vh stine

tak 

ja, men er måske ikke så meget for at skrive et klokkeslæt, men måske mere en hentydning til at festen skal slutte tidligt , ved bare ikke hvordan det skal formuleres

Anmeld

29. maj 2013

NinaNymannMadsen

tillykke med bryllupet når det skal stå.

ved godt nok ikke lige hvad i kan skrive i invitationen. men kommer det ikke lidt af sig selv når man invitere børn med at festen så ikke være hele dagen.

vi skal selv giftes til oktober det er så uden børn, da jeg ved nogen af dem der skal inviteres kan finde på at drikke meget og det er lige meget om der er børn eller ej og det vil jeg ikke byde hverken mine børn eller andres børn, så derfor har vi valgt ingen børn.

håber i får en rigtig hyggelig dag hvertfald.

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

tillykke med bryllupet når det skal stå.

ved godt nok ikke lige hvad i kan skrive i invitationen. men kommer det ikke lidt af sig selv når man invitere børn med at festen så ikke være hele dagen.

vi skal selv giftes til oktober det er så uden børn, da jeg ved nogen af dem der skal inviteres kan finde på at drikke meget og det er lige meget om der er børn eller ej og det vil jeg ikke byde hverken mine børn eller andres børn, så derfor har vi valgt ingen børn.

håber i får en rigtig hyggelig dag hvertfald.

tjo det har du vel egentlig ret i ..

det kan da godt være det bare giver sig selv. ..

Anmeld

29. maj 2013

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

tjo det har du vel egentlig ret i ..

det kan da godt være det bare giver sig selv. ..

jeg ville hvertfald tage det som et selvfølge hvis jeg blev inviteret til bryllup hvor mine børn måtte komme med.

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

jeg ville hvertfald tage det som et selvfølge hvis jeg blev inviteret til bryllup hvor mine børn måtte komme med.

det har du ret i 

havde ikke lige tænkt sådan 

Anmeld

29. maj 2013

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

det har du ret i 

havde ikke lige tænkt sådan 

så var det jo godt jeg lige kunne skrive det hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.