Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kloster skriver: Hold da op, er det ikke svært??
Hold da op, er det ikke svært??
Jo!
Det er heller ikke altid jeg får det hele med ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias2010<3 skriver: Jo! Det er heller ikke altid jeg får det hele med ....
Ariel skriver: Det er en super flot farve må jeg spørge dig hvilke farve det er ?
Det er en super flot farve må jeg spørge dig hvilke farve det er ?
uuuh kan satme ikke huske det. Vender lige tilbage !
Sådan
Elias2010<3 skriver: Sådan
Ariel skriver: 1000 tak! det ser ikke ud til at du rødt skær i håret, selvom den hedder mørkebrun?
1000 tak! det ser ikke ud til at du rødt skær i håret, selvom den hedder mørkebrun?
jeg har meget lidt rødt skær når solen rammer håret..
Elias2010<3 skriver: Imorgen kl 10 står den på farvning og etageklip! NU skal der ske noget har haft denne fare hår i flere år nu.. Hvilken farve det bliver, får i at se imorgen
Imorgen kl 10 står den på farvning og etageklip! NU skal der ske noget har haft denne fare hår i flere år nu..
Hvilken farve det bliver, får i at se imorgen
Hvor dejligt Skal til frisør om 22 dage, glæder mig har ik været til frisør i to år, bliver skønt
AnnL skriver: Hvor dejligt Skal til frisør om 22 dage, glæder mig har ik været til frisør i to år, bliver skønt
Skønt !
det er ren forkælelse
håber sådan på hovedbundsmassage imorgen
Elias2010<3 skriver: Skønt ! det er ren forkælelse håber sådan på hovedbundsmassage imorgen
Ja det er det Har købt et tilbud på striber, kur, klip og hovedbundsmassage, glæder mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128