dog underligt,.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
7 svar
1 synes godt om
29. maj 2013

onlyme

heej :-)
min mand og jeg har lige siddet og snakket fødsel og snakket om hvornår det mon vil være,.
Vi kommer så til at se i vores 2 andre børns fødselsjournaler,. Det viser sig så at de begge er født 38+4med veer begyndelse 38+3,.
Syntes det er lidt sjovt at tænke på,. og bliver lidt overtroisk mon jeg rammer samme dag igen ?

hvad tror i ..?
Er det bare rent tilfældigt eller tror i det går op i en større enhed,.
mener at have læst en del tråde hvor mødre har født enten samme dag klokkeslæt osv medalle deres børn,. hihi

35+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Sesse89

Det kan sagtens være

Jeg blev sat i gang uge 38+1 med min datter og født 38+2 men med vores dreng gik vandet 37+0 og han er født 37+1.

Anmeld

29. maj 2013

sandramor

onlyme skriver:

heej :-)
min mand og jeg har lige siddet og snakket fødsel og snakket om hvornår det mon vil være,.
Vi kommer så til at se i vores 2 andre børns fødselsjournaler,. Det viser sig så at de begge er født 38+4med veer begyndelse 38+3,.
Syntes det er lidt sjovt at tænke på,. og bliver lidt overtroisk mon jeg rammer samme dag igen ?

hvad tror i ..?
Er det bare rent tilfældigt eller tror i det går op i en større enhed,.
mener at have læst en del tråde hvor mødre har født enten samme dag klokkeslæt osv medalle deres børn,. hihi

35+5

Sjovt du skriver det... Jeg sad lige og tænkte på da jeg ventede min 2 datter.... Jeg gik jævnligt til vækstscanninger og fødselslægen spurgte så hvornår jeg fødte min store datter og svarede 38+6 og var til vækstscanning da jeg var 38+5 og så siger hun jamen så føder du bare imorgen ligesom med din store datter og ja det gjorde jeg så
Så begge børn er fødte samme tidpunkt og lægen siger så at nogengange er det faktisk ikke en tilfældighed men at nogen kvinder simpelthen bare ikke "formår" at gå længere i graviditeten...
Hun havde oplevet en kvinde der havde født alle sine 4 børn i uge 39+0 :-)

Så tror skam godt det kan lade sig gøre altid at føde på samme "dag"

Anmeld

29. maj 2013

onlyme

sandramor skriver:

Sjovt du skriver det... Jeg sad lige og tænkte på da jeg ventede min 2 datter.... Jeg gik jævnligt til vækstscanninger og fødselslægen spurgte så hvornår jeg fødte min store datter og svarede 38+6 og var til vækstscanning da jeg var 38+5 og så siger hun jamen så føder du bare imorgen ligesom med din store datter og ja det gjorde jeg så
Så begge børn er fødte samme tidpunkt og lægen siger så at nogengange er det faktisk ikke en tilfældighed men at nogen kvinder simpelthen bare ikke "formår" at gå længere i graviditeten...
Hun havde oplevet en kvinde der havde født alle sine 4 børn i uge 39+0 :-)

Så tror skam godt det kan lade sig gøre altid at føde på samme "dag"

Ja jeg syntes nok min næse havde løbet forbi noget ligende før
Piss,. Jeg skal op til dansk mundtlig den dag,. Hehe,. Men det bliver godt nok spændende

Anmeld

29. maj 2013

sandramor

onlyme skriver:

Ja jeg syntes nok min næse havde løbet forbi noget ligende før
Piss,. Jeg skal op til dansk mundtlig den dag,. Hehe,. Men det bliver godt nok spændende

Ha ha ha jamen ingen ko på isen der... Du når da bare begge dele

Anmeld

29. maj 2013

onlyme

sandramor skriver:

Ha ha ha jamen ingen ko på isen der... Du når da bare begge dele

Jepp Det klarer jeg da snildt ;-)

Anmeld

29. maj 2013

sandramor

onlyme skriver:

Jepp Det klarer jeg da snildt ;-)

selvfølgelig

eksamen er lige overstået.... så begynder veerne og vupti så når du alligevel begge dele.... jow jow

Anmeld

29. maj 2013

onlyme

sandramor skriver:

selvfølgelig

eksamen er lige overstået.... så begynder veerne og vupti så når du alligevel begge dele.... jow jow

japp sikke en dag det ville blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.