Pregnyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. maj 2013

Kløver

Jeg skulle tage æl-sprøjten påregnelig lørdag kl 10 og som sagt så gjort, men nu tænker jeg om den vil kunne slå ud på en graviditetstest og hvor længe den evt kan være i kroppen. Er det i så fald smart at holde øje med at en g test når at blive negativ igen inden test dag, som vil være 12 juni da jeg så nødig vil blive skuffet hvis den er positiv og viser sig at være pregnylen, og vi misser næste forsøg inden ferien hvis jeg ikke er blevet gravid

Vil være 4+4, den 12 juni, Hvis jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Jeg skulle tage æl-sprøjten påregnelig lørdag kl 10 og som sagt så gjort, men nu tænker jeg om den vil kunne slå ud på en graviditetstest og hvor længe den evt kan være i kroppen. Er det i så fald smart at holde øje med at en g test når at blive negativ igen inden test dag, som vil være 12 juni da jeg så nødig vil blive skuffet hvis den er positiv og viser sig at være pregnylen, og vi misser næste forsøg inden ferien hvis jeg ikke er blevet gravid

Pregnylen kan give falsk positiv test i op til 14 dage..

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Pregnylen kan give falsk positiv test i op til 14 dage..

Tak for hjælp, kan være jeg skal teste om lidt tid og holde øje med at hcg udslaget falder

Anmeld

28. maj 2013

pcoramt

Maja84 skriver:

jeg testede hver dag ind til den var negativ det var det på 7 dagen.. på 8. dagen var den en smule positiv og ingen tvivl på 10. dagen men det er helt forskelligt fra person til person

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

pcoramt skriver:

jeg testede hver dag ind til den var negativ det var det på 7 dagen.. på 8. dagen var den en smule positiv og ingen tvivl på 10. dagen men det er helt forskelligt fra person til person

Tak, må vidt hellere komme igang så meget spændt om vires øko guldæg og hjemmerul har givet pote, eller om vi skal igang med nyt forsøg med hormoner

Anmeld

28. maj 2013

pcoramt

Maja84 skriver:

Tak, må vidt hellere komme igang så meget spændt om vires øko guldæg og hjemmerul har givet pote, eller om vi skal igang med nyt forsøg med hormoner

vi krydser fingre

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

pcoramt skriver:

vi krydser fingre

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.