Godaften piger.
Ville lige give en Update hvis nogle skulle få gavn af vores metode.
Vi snakkede om at vi ville købe en 120er seng til Isabella og så ligge os sammen med hende til hun sov. Men vi synes også bare det var træls at skulle ligge inde ved hende en time hver dag så vi ville prøve at gøre så hun ikke kunne komme ud af hendes tremmeseng.( vi har savet 4 tremmer af sengen)
Vi lavede så en låge der passer somhun ikke selv kan åbne og så åbner vi den når vi selv går i seng så hun selv kan stå ogom morgenen stadig.
Så vi "lukkede" hende inde i hendes tremmeseng igår og hun var bare så ked af det. Men vi holdte ved med at kun gå derind efter 7 min. Og lægge hende ned og snakke stille til hende og fortælle at vi sad lige inde i stuen. Det tog ca 1 time for hende at overgive sig til søvnen igår.
Allerede i dag tog det kun en halv time. Hun var lidt ked af det. Men det var bare mere jeg er bare skide sur lige nu. Stadig gik vi derind med 7 min. Mellemrum.
Hunner fuldstændig væk nu og vi er overlykkelige. For nu har vi kæmpet med hende i 2 mdr hvor det normalt tog 2 timer at få hende til at sove. Så nu over en time før end hun plejer sover hun. Åhhhvad skal vi dog lave

det er så dejligt og hun har også bare været så meget mere glad og tilpas i dag så ser frem til en dejlig dag imorgen med en udhvilet datter.

Anmeld