Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ååååh piger, sig det er en fase
Bella på 2,7 år er begyndt ikke at sige til når hun har en bum-ble - hvilket resulterer i rød numse Øv, jeg syntes ikke det er sjovt hun er så ked af det, når det gør av! Jeg på livet løs at det kun er en fase
Pt. er hun ikke interesseret i toilettet eller potte - og jeg vil ikke tvinge hende til at blive blefri endnu. Der sker store ændringer efter sommerferien, når hun både bliver storesøster og starter i børnehave.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Går ud fra, at en bum-ble er når hun har skidt?
Kan i så ikke lugte det? Freja er jo kun 20 mdr, og siger heller ikke til. Men vi kan som regel lugte det når der er "gevinst"
Frk.S skriver: Går ud fra, at en bum-ble er når hun har skidt? Kan i så ikke lugte det? Freja er jo kun 20 mdr, og siger heller ikke til. Men vi kan som regel lugte det når der er "gevinst"
Jeps, en bum-ble er når hun har skidt
Jeg plejer at kunne lugte det på laaaaaang afstand - en af fordelene ved at være gravid Men de dage det har været godt vejr har vi været ude om eftermiddagen med hende og hendes legekammerater, her i området hvor vi bor - og så "glemmer" hun det... Jeg ved ikke om det er fordi hun glemmer det - eller fordi hun leger så godt og ikke vil sige til
Babymor2010 skriver: Ååååh piger, sig det er en fase Bella på 2,7 år er begyndt ikke at sige til når hun har en bum-ble - hvilket resulterer i rød numse Øv, jeg syntes ikke det er sjovt hun er så ked af det, når det gør av! Jeg på livet løs at det kun er en fase Pt. er hun ikke interesseret i toilettet eller potte - og jeg vil ikke tvinge hende til at blive blefri endnu. Der sker store ændringer efter sommerferien, når hun både bliver storesøster og starter i børnehave.
Hvorfor ikke bare tjekke bleen ind imellem som man gør med helt små der ikke kan sige til???? Det er da ikke hendes ansvar at forhindre rød numse og smerter....
og kan i ikke lugte det?
Jeg tænker også at det bare er med at tjekke det jævnligt og spørge hende tit??
Laulund87 skriver: Jeg tænker også at det bare er med at tjekke det jævnligt og spørge hende tit??
Jeg spørger hende tit om hun har lavet i bleen, men får altid svaret nej.... Hun har altid været god til selv at sige til, men er vendt fuldstændig inden for de sidste par uger
Masig skriver: Hvorfor ikke bare tjekke bleen ind imellem som man gør med helt små der ikke kan sige til???? Det er da ikke hendes ansvar at forhindre rød numse og smerter.... og kan i ikke lugte det?
Se mit svar til Laulund87 Men ja, løsningen må være at tjekke hende tiere når vi er udenfor
Babymor2010 skriver: Jeg spørger hende tit om hun har lavet i bleen, men får altid svaret nej.... Hun har altid været god til selv at sige til, men er vendt fuldstændig inden for de sidste par uger
Så må du tjekke hende når nu du ved hun ikke selv siger til
Laulund87 skriver: Så må du tjekke hende når nu du ved hun ikke selv siger til
Ja, det bliver jeg nødt til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128