Vis mig jeres retro barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.171 visninger
30 svar
4 synes godt om
28. maj 2013

Købmagerkonen

Jeg oprettede en tråd hvor jeg søgte en fløjlsbarnevogn, men det har vist desværre lange udsigter, så nu ville jeg da gerne inspireres og se hvilke lækre barnevogne I damer triller rundt med.

SÅ vis og fortæl om jeres fantastisk retro barnevogne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Lund18

Et par af vores venner, er helt vilde med 50'eren og de lage dette billede op på et tidspunkt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2013

Asta&Alfred

Lund18 skriver:

Et par af vores venner, er helt vilde med 50'eren og de lage dette billede op på et tidspunkt 

Hold da op hvor er den fin

Anmeld

28. maj 2013

Pigent

Jeg har ingen børn endnu og derfor heller nogen barnevogn, men synes de her barnevogne er flotte Odder Komet/Sølvpil/Rubin og Silver Cross.

Silver Cross kan man få fra ny 

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=575

Anmeld

28. maj 2013

Francisca

FruOlsen skriver:

Jeg oprettede en tråd hvor jeg søgte en fløjlsbarnevogn, men det har vist desværre lange udsigter, så nu ville jeg da gerne inspireres og se hvilke lækre barnevogne I damer triller rundt med.

SÅ vis og fortæl om jeres fantastisk retro barnevogne

Min datter har en silver cross durham stående hos hendes oldemor som vi bruger når vi derude. 

billedet er ikke af vores men den er magen til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2013

Minforevigt

Har en silvercross stående der skal sættes i stand hvis det var noget. Jeg får det ikke gjort. 

Anmeld

28. maj 2013

modesty

Jeg kan ikke finde et foto af min, men det var en fin BRIO med rød- og grønternet betræk og grønt stel.

Jeg vil anbefale dig at købe en med lakeret stel, da kromstel ruster ret nemt. 

Som f.eks den her:

http://www.dba.dk/barnevogn-odder-super-flo/id-91158550/

Odder, BRIO og Scandia har lavet nogle ret fine modeller som ofte er til at finde på dba.

Anmeld

28. maj 2013

Købmagerkonen

Lund18 skriver:

Den er godt nok fin! ... men nok lidt for uhandy til mig

Anmeld

28. maj 2013

Købmagerkonen

Barnepigen skriver:

Jeg har ingen børn endnu og derfor heller nogen barnevogn, men synes de her barnevogne er flotte Odder Komet/Sølvpil/Rubin og Silver Cross.

Silver Cross kan man få fra ny 

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=575

Uh ja, de gamle fra Odder er jeg også helt vild med! Men synes godt nok Silver Cross er dyr fra ny af, så hvis det skulle være sådan en bliver det nok en brugt for mit vedkommende...

Anmeld

28. maj 2013

Købmagerkonen

Francisca skriver:

Min datter har en silver cross durham stående hos hendes oldemor som vi bruger når vi derude. 

billedet er ikke af vores men den er magen til 

Det er virkelig en smuk vogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.