UPDATE: Hvor mange tror du der gemmer sig i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

CroQuis

emmagirl skriver:

Hvor SPÆNDENDE! Stort tillykke 

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

CroQuis

malle23 skriver:

Hvor er det fantastisk 

kæmpe stort tillykke til jer 

Mange tak 

Anmeld

28. maj 2013

CroQuis

Muhmi skriver:

Der må da simpelthen være et eller andet i vandet for tiden for jeg synes da bare at ALLE får tvillinger, venter tvillinger eller ønsker sig tvillinger.. Damn... Hvor er det vildt! Hihihi

STORT dobbelt tillykke (ekko)

Hvor er det smukt at I skal have tvillinger.. Det er min største drøm at være tvillingergravid igen!!

Kæmpe stort tillykke!!! 

Hahaha ja. 

Nu skal ministeriet ikke komme at sige at vi danskere får for få børn 

Og mange tak 

Anmeld

28. maj 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

Mange tak 

Ja der kommer mange tvillingefødsler/billeder det næste halve til hele år 

Og det er bare helt fantastisk.
og det gode ved tvillinger gerne graviditet er nogle ekstra scanninger det siger man jo ikke nej tak til

Anmeld

28. maj 2013

CroQuis

BigHope13 skriver:

Og det er bare helt fantastisk.
og det gode ved tvillinger gerne graviditet er nogle ekstra scanninger det siger man jo ikke nej tak til

Nej bestemt ikke 

Jeg skal godt nok lige ind og have læst lidt om dét dér med scanninger, indkøb af babyting, valg af hospital, fødselsforberedelse osv osv.. Går snart i panik  

Anmeld

28. maj 2013

Lauer

CroQuis skriver:

Så vil jeg lige komme med en update fra vores scanning idag!

Denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/217849pi1/graviditet/hvor-mange-tror-du-der-gemmer-sig-i-mig.aspx

Vi kom ind, og det var samme læge som lagde æggene op, der skulle scanne mig, så det  var meget rart 

Det første hun siger, er at hun kan se to fostersække, men der er ikke noget foster at se i den ene, så vi starter med den, hvor vi kan se en lille klat. Hun zoomer ind, og sørme ikke om vi kan se et lille hjerte hamre der ud af  

Så zoomer hun ud, finder den anden fostersæk, zoomer ind, og hun siger - "Jo den er god nok - I skal have tvillinger."   Der var nemlig også et lille hjerte der lå og bankede i den 

Er simpelt hen helt rundt på gulvet nu. Ved ikke hvad ben jeg skal stå på  Vi skal have tvillinger, hvor er det bare VILDT! Endelig blev det vores tur

Vi har fået en tid igen om en uge, til en ekstra kontrol, da nr. to tvilling lå lidt længere væk, så hun ville gerne lige se dem igen 

I skal da ikke snydes for billeder af de to små, som måler 8.4 mm.

I følge klinikken er jeg 7+0 idag, og har termin 14/1-14 - så det er jo også som jeg havde regnet ud 

Det øverste er af den første vi så, og det nederste kan man se tvilling 1's fostersæk øverst og tvilling to nederst 

Fedt, fedt, fedt Tillykke!

Glæder mig til at se hvad de finder i min scanning i morgen, hvor jeg er 7+2 :-) 1 eller 2, bare den/de er sunde og raske, så er jeg glad

Anmeld

28. maj 2013

Tulipan

Dobbelt op på tillykke!!! Hvor er det dejligt for jer

Anmeld

28. maj 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

TTih

Nej bestemt ikke 

Jeg skal godt nok lige ind og have læst lidt om dét dér med scanninger, indkøb af babyting, valg af hospital, fødselsforberedelse osv osv.. Går snart i panik  

Tihi vi var til en ekstra scanning da vi havde chance for tvillinger ger da jeg havde to æg ved iui og mødet nok sige at selvom vi selvfølgelig havde taget udfordringen med så var vi også lidt paniske med hensyn til alt.

Men det skal du nok få helt styr på, og ellers spørge de andre tvillinger gravide til råds

det så vildt, to små skønne babyer på en gang

Anmeld

28. maj 2013

CroQuis

Lauer skriver:

Fedt, fedt, fedt Tillykke!

Glæder mig til at se hvad de finder i min scanning i morgen, hvor jeg er 7+2 :-) 1 eller 2, bare den/de er sunde og raske, så er jeg glad

Det kan jeg godt forstå - det er en helt speciel oplevelse, må man sige 

Og mange tak 

Anmeld

28. maj 2013

CroQuis

BigHope13 skriver:

Tihi vi var til en ekstra scanning da vi havde chance for tvillinger ger da jeg havde to æg ved iui og mødet nok sige at selvom vi selvfølgelig havde taget udfordringen med så var vi også lidt paniske med hensyn til alt.

Men det skal du nok få helt styr på, og ellers spørge de andre tvillinger gravide til råds

det så vildt, to små skønne babyer på en gang

Ja, der skal i hvert fald læses en helt masse - og kommer da sikkert til at bruge fora'et endnu mere 

Det er helt uvirkeligt der er to derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.