Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Ej sødeste... Kæmpe tillykke... Og hvor er i bare et smukt par..
Ej sødeste... Kæmpe tillykke... Og hvor er i bare et smukt par..
årh 1000 tak søde!!
håber alt går godt med bebserne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Asta&Alfred skriver: Stort tillykke herfra og sikke flotte billeder
Stort tillykke herfra og sikke flotte billeder
1000 tak!!!
M (: skriver: Stort tillykke! Det ser ud til at have været en fantastisk dag!
Stort tillykke! Det ser ud til at have været en fantastisk dag!
mange tak søde!
det var en FANTASTISK dag
Stort tillykke
Loa skriver: Stort tillykke med jer!! I er et fint par Har du en tendens til at bide dig i læben
Stort tillykke med jer!! I er et fint par Har du en tendens til at bide dig i læben
mange mange tak!
haha nej det har jeg ikke... men hvis du vidse hvor tit jeg er blevet spurgt om det
der opstod alvorlige komplikationer under min fødsel, så jordemoderen rev mig (bogstavelig talt) ud af min mor, hvilket resulterede i at jeg fik en lammelse i den venstre del af underlæben. jeg har derfor aldrig haft hverken følelse eller bevægelse i de nerver.
Men da jeg, som sagt er født med det, har det aldrig generet mig jeg smiler dog bare ikke så "pænt" og slubrer når jeg spiser f.eks suppe heldigvis synes min mand at det er sødt hehe så min mor fik ret i at jeg en dag ville finde mig en mand som ville elske mit lille "handicap"
Valle81 skriver: Kæmpe hjertelig tillykke:-)Så smuk du er:-)Jeg blev lige overrasket, havde set billederne før:-)Vi har en fælles bekendt, så har set et par af dem på Facebook:-)
Kæmpe hjertelig tillykke:-)Så smuk du er:-)Jeg blev lige overrasket, havde set billederne før:-)Vi har en fælles bekendt, så har set et par af dem på Facebook:-)
mange mange tak!!
ej hvor sjovt - og pudsigt!! verden er lille hva
hvem er vores fælles bekendte?
l.kjoeller skriver: stort tillykke
stort tillykke
mange tak!
michelledam skriver: Stort tillykke og hvor er du smuk
Stort tillykke og hvor er du smuk
Maja84 skriver: Stort tillykke, hvor er du smuk, ser ud til i har haft en uforglemmelig dag
Stort tillykke, hvor er du smuk, ser ud til i har haft en uforglemmelig dag
1000 1000 tak
det havde vi også! en dag som vi aldrig glemmer
Tauf skriver: Kæmpe Tillykke .. Det var en fed idé. Tror du jeg må snuppe den idé til min veninde som skal giftes næste år:-D????
Kæmpe Tillykke .. Det var en fed idé. Tror du jeg må snuppe den idé til min veninde som skal giftes næste år:-D????
ja da - snup du bare! er sikker på at brudeparret bliver glade for overraskelsen det gjorde vi ihvertfald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128