hvornår begyndte i at få mave på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. maj 2013

DianaRJS

ja tåbeligt spørgsmål

men elsker maver :i

jeg er 11+3 og "hængemaven" efter kejsersnit i 2008 er væk istedet for har jeg fået en lille top

og ja i læste rigtig, jeg er utrolig mager, men efter kejsersnit sidder min mave bare vildt mærkeligt og faktisk lidt ligner den hænger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Chevro

DianaRj skriver:

ja tåbeligt spørgsmål

jeg er 11+3 og "hængemaven" efter kejsersnit i 2008 er væk istedet for har jeg fået en lille top

og ja i læste rigtig, jeg er utrolig mager, men efter kejsersnit sidder min mave bare vildt mærkeligt og faktisk lidt ligner den hænger

Inden graviditeten ;-) Hehe!

Nej, jeg tror faktisk jeg blev monster oppustet efter halvanden måned tid (:

Anmeld

28. maj 2013

FrkZier

DianaRj skriver:

ja tåbeligt spørgsmål

jeg fik hurtig en lille top mave som ligende en kagemave - men omkrnig uge 20-21 fik jeg en mave der var tydligt gravid (1. gangs)

Anmeld

28. maj 2013

Albertsen92

I uge 17 begyndte maven så småt at vise sig

Anmeld

28. maj 2013

Juliekp

DianaRj skriver:

ja tåbeligt spørgsmål

16+ begyndte jeg at få en lille bule, 20+ begyndte den at blive mere gravid-mave og 24+ var man ikke i tvivl om at jeg var gravid  

(er meget spinkel og 1. gangs gravid)

Anmeld

28. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRj skriver:

ja tåbeligt spørgsmål

Jeg er 23+0 på fredag og har faktisk stadig ikke rigtig noget, og er faktisk utrolig slank og man kan tydeligt se når bassen bevæger sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.