Kan man begynde at se forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
10 svar
8 synes godt om
28. maj 2013

Rikke2404

Jeg syntes efterhånden, at tvillingemaven tager mere og mere form  Idag er jeg 15+1, så ville lige lægge et nyt ugentligt billede ind af mavsen. Det er nu sjovt at følge, hvor meget den forandre sig med tiden.. 

Næste scanning på mandag. (16 uger). Glæder mig heeelt vildt til at se dem igen 

Billede 1: 13+0

Billede 2: 14+0

Billede 3: 15+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Rikke2404

Flot.. Manglede lige at ligge billede 3 ind.. 

Anmeld

28. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Super flot tvillingmave og jeg kan sagtens se forskel

Anmeld

28. maj 2013

Muhmi

28. maj 2013

Rikke2404

MiichellaMalou skriver:

Super flot tvillingmave og jeg kan sagtens se forskel

Årh tak! Hvor er du sød 

Anmeld

28. maj 2013

Rikke2404

Muhmi skriver:

Anmeld

30. maj 2013

mommy1991

Rikke2404 skriver:

Jeg syntes efterhånden, at tvillingemaven tager mere og mere form  Idag er jeg 15+1, så ville lige lægge et nyt ugentligt billede ind af mavsen. Det er nu sjovt at følge, hvor meget den forandre sig med tiden.. 

Næste scanning på mandag. (16 uger). Glæder mig heeelt vildt til at se dem igen 

Billede 1: 13+0

Billede 2: 14+0

Billede 3: 15+1

Sikke en fin mave, som helt klart er vokset Ved ikke om du har hørt det før, men mange snakker om at man skal tage sin navlepiercing ud i god tid da det for det første kan gøre mega nas senere og kan give nogle ret slemme strækmærker. Tænkte bare lige jeg ville fortælle det, hvis ikke du ved det i forvejen  

Anmeld

30. maj 2013

pcoramt

emmagirl skriver:

Sikke en fin mave, som helt klart er vokset Ved ikke om du har hørt det før, men mange snakker om at man skal tage sin navlepiercing ud i god tid da det for det første kan gøre mega nas senere og kan give nogle ret slemme strækmærker. Tænkte bare lige jeg ville fortælle det, hvis ikke du ved det i forvejen  

Vil virkelig forslå dig at tage den ud med det samme.. Har ikke haft min i 5 år man aret fra den er altså blevet øm nu når tvillingerne er vokset.. Min navle er poppet ud

Anmeld

1. juni 2013

Rikke2404

emmagirl skriver:

Åh, nej det vidste jeg ikke lige  men tak, kunne være man skulle overveje det 

Anmeld

1. juni 2013

mommy1991

Rikke2404 skriver:

Åh, nej det vidste jeg ikke lige  men tak, kunne være man skulle overveje det 

Det er nok en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.