Jubii super god start på et stort vægttab (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Kidztown

Super flot.

Det skal nok lykkes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

22

Vildt flot!

Og hey, nu skal du ikke længere smide 70 kg, nu skal du smide 66,1 kg. 

Anmeld

28. maj 2013

Rikkemor89

IsabellaCiinea skriver:

Det er jeg sikker på du nok skal klare De første mange kg plejer at ryge hurtigt.

Skulle selv smide 39kg da jeg startede..

Jeg skal klare det (: 

Sådan har jeg det (: 

Og mange tak for din støtte (: 

Anmeld

28. maj 2013

Joan ( Smallie )

Hvor er det altså bare flot.

Hvordan gør du det?

Jeg startet selv den 14 jan og her den 14 maj rundet jeg de tabte 20 kg så nu mangler jeg 10.

Husk på at på et tidspunkt kan det være du går i stå med at tabe dig men så er det nok fordi du ligger muskler på. Du skal nok begynde at tabe dig igen.

Anmeld

28. maj 2013

Rikkemor89

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvor er det altså bare flot.

Hvordan gør du det?

Jeg startet selv den 14 jan og her den 14 maj rundet jeg de tabte 20 kg så nu mangler jeg 10.

Husk på at på et tidspunkt kan det være du går i stå med at tabe dig men så er det nok fordi du ligger muskler på. Du skal nok begynde at tabe dig igen.

Jamen jeg laver motion hverdag nu hvor jeg kun gjorde det engang imellem, men man skal osse huske at ens livsstil skal osse ligges om jo, men det ved du jo alt om kan jeg hører når du har tabt dig 20kg på så kort tid (: 

Det er sku osse flot..

Anmeld

28. maj 2013

Joan ( Smallie )

Rikkemor89 skriver:

Jamen jeg laver motion hverdag nu hvor jeg kun gjorde det engang imellem, men man skal osse huske at ens livsstil skal osse ligges om jo, men det ved du jo alt om kan jeg hører når du har tabt dig 20kg på så kort tid (: 

Det er sku osse flot..

Men mit er kun på kost omlægning og ingen motion. Eller jo jeg er startet på arbejde, Passer grise, men har ikke lavet mere motion end det.

Hvis jeg giver mig til at træne ligger jeg en masse muskler på og taber mig slet ikke.

For 14 dage siden begyndte jeg at stå på rulleskøjter og det har gjort jeg har stået HELT stille på vægten siden og først idag er den gået lidt ned igen.

Så jeg skal tabe mig det jeg vil og så træne op

Anmeld

28. maj 2013

Rikkemor89

Men mit er kun på kost omlægning og ingen motion. Eller jo jeg er startet på arbejde, Passer grise, men har ikke lavet mere motion end det.

Hvis jeg giver mig til at træne ligger jeg en masse muskler på og taber mig slet ikke.

For 14 dage siden begyndte jeg at stå på rulleskøjter og det har gjort jeg har stået HELT stille på vægten siden og først idag er den gået lidt ned igen.

Så jeg skal tabe mig det jeg vil og så træne op

Hold da op det er flot (:

Jeg begynde og blive meget ked af det da jeg er blevet alene her i Marts, og det begynder og gøre ondt nu :/ Så istedet for piller mod mit humør bruger jeg motion..

Og det kan jeg jo se på vægten er bonus (: 

Anmeld

29. maj 2013

Joan ( Smallie )

Rikkemor89 skriver:

Hold da op det er flot (:

Jeg begynde og blive meget ked af det da jeg er blevet alene her i Marts, og det begynder og gøre ondt nu :/ Så istedet for piller mod mit humør bruger jeg motion..

Og det kan jeg jo se på vægten er bonus (: 

Og det er en super god ide for det er det der hjælper bedst jeg gjorde det samme da jeg blev depri og så har man også noget at tage afsted til og brænde sin energi af på.

Men jeg syntes det er Så flot og  tager hatten af for dig.

Anmeld

29. maj 2013

Rikkemor89

Og det er en super god ide for det er det der hjælper bedst jeg gjorde det samme da jeg blev depri og så har man også noget at tage afsted til og brænde sin energi af på.

Men jeg syntes det er Så flot og  tager hatten af for dig.

Mange tak (: 

Og synes da osse dit vægttab er flot så tager da osse hatten af for dig (: 

Anmeld

29. maj 2013

mortilflere

jeg skal tabe 50 kg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.