Hvem laver floedeboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.006 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. januar 2008

3rollinger

Hejsa

Der er vel ikke nogen der ved hvem der laver floedeboller? Altsaa, hvilket firma.

Mvh

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2008

Nan

http://www.elvirasminde.dk

Samba - Min personlige favorit!

Anmeld

8. januar 2008

3rollinger

Tusind tak, Nan.

Dem kontakter jeg.

Anmeld

8. januar 2008

Heidi.

Hej Trine..

Prøv lige dem her www.frellesen.dk

Der ligger bla en butil ude i det store indkøbscenter Fields, i Ørestaden, jeg ved ikke om du kender det..
Men der laver de verdens bedste flødeboller...

Må man spørge om hvad du skal med dem??

Knus Heidi

Anmeld

8. januar 2008

Tinc

Jeg tror dem i Fields hedder Kjærsgaard eller sådan noget...og det er verdens bedste:))

Anmeld

8. januar 2008

3rollinger

Hejsa

Ja da. Jeg skal dele dem ud til en turistmesse i Spanien. Saa dem fra Frelsen er nok alt for dyre!!

Under alle omstaendigheder har jeg kontaktet Samba og de siger at man ikke kan sende dem med fly da de eksploderer. Saa nu overvejer jeg honningkager.

Men har nogen en rigtig god og meget dansk idé, saa modtager jeg gerne input. Det skal vaere noget der ikke kraever tilberededning med varme, men stort set bare kan deles ud.

Knus
Trine

Anmeld

8. januar 2008

SaNiNa

Hvad med en kage? Nu ved jeg ikke lige hvad aldres gr er men kage kan alle jo lide:)

Sanne som holder dynen idag igen

Anmeld

8. januar 2008

Heidi.

Hvad med selv at lave dem?? Eller få en bager eller noget til det?? Jeg har selv prøvet at lave flødeboller, og det er ikke så svært...

Anmeld

8. januar 2008

3rollinger

Jeg skal bruge omkring 5.000 stk, saa det er vist lidt for omfattende.

Nej, mit idé er at springe over hvor gaerdet er lavest og kan det ikke blive floedeboller fordi de spraenger, saa bliver det noget andet. Noget jeg kan betale mig fra. ;)

Nu har jeg skrevet baade til floedebollerne og til honningkagerne, saa maa jeg se hvad jeg vaelger. Eller om det bliver noget helt 5.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.