DianaRJS skriver:
ja som jeg jo nok ikke har lagt skjul på er jeg godt og grundig utilfreds med min læge..
for det første har jeg ikke fået en jordmoder endnu.... 
For det andet ringede jeg i går fordi jeg havde ufattelig ondt i min mave, og var rigtig nervøs, og ikke noget jeg har oplevet i de 2 andre graviditeter, hvoraf den ene har været fuld af stort set alle problemer en gravid kan få...
men i dag ringede jeg igen at de mave smerter var blevet værre, og det ikke kunne passe de ikke kunne sætte lidt til at til at tilse mig, hvor jeg fik beskeden " det er jo ikke vores problem"
ringede så til en anden læge forklarede dem situationen, og fik at vide jeg bare kunne komme derned selvom jeg jo ikke var patient, for det var ikke noget en gravid skulle gå med....
nu går jeg virkelig og overvejer at skifte læge midt i graviditeten..
ville i gøre det? eller ville i bide tænderne sammen?
skal siges jeg har haft mange problemer med den her læge. b.l.a. beskyldninger for ikke at ha passet vacciner på mine børn, hvilket jeg har, men halvdelen af deres vaccinationer er lavet i Viborg, og min læge kan åbenbart ikke finde ud af at få journalen derfra. Den anden halvdel er skrevet i systemet inde ved hende. 

jeg bor iflytte kasser lige pt efter brand i min lejlighed, og venter på at kan flytte tilbage, så har forklaret hende jeg kan finde vaccine kortene når nu jeg får pakket kasserne ud, MEN at jeg ikke pakker dem ud nu da jeg synes det er noget vås, og er dumt at skulle til at passe 30 flyttekasser ud 1 månede før jeg flytter tilbage.... -.-
men håber at få jeres mening, da jeg simpelthen ikke ved om jeg bare skal bide tænderne sammen eller ej! 
Jeg gik også med overvejelsen at skifte læge under graviditeten. Det var da af hensyn til logistik, at jeg ville flytte. Pga diverse komplikationer under graviditeten, valgte jeg at blive indtil mit forløb var afsluttet. Men kan kun sige, at du skal kunne stole på din læge. Og det er jo så åbenbart ikke tilfældet, og så skal du selvfølgelig skifte.
Ang vaccinationerne... For det første er vaccinationerne et tilbud - og ikke et krav. For det andet, vil bare lige sige, at lægerne har tavshedspligt, og informationerne kan kun veksles mellem lægerne, hvis du beder om at få dem sendt. Det skal du også huske, når du skifter læge - du skal selv bede den gamle læge sende din journal...
Når nu du bliver fulgt ekstra på hospitalet, kan du så ikke få dem til at henvise dig til en jordemoder?
Jeg blev selv fulgt af Skejby - også pga tidligere svær svangerskabsforgiftning - og jeg havde INGEN glæde af min jordemoder. Så jeg endte med at aflyse mine tider hos hende. Skal dog siges, at jeg fødte ved planlagt kejsersnit...