uhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

CarinaSB

uhh nu syntes jeg sq at tiden går hurtig ... jeg syntes ikke det er særlig lang tid siden at jeg sagde at der er 4 måneder til min termin .. men nu er der sq kun 26 dage ..

Men har et ?

Hvornår begyndte i at pakke tasken i skulle have med på sygehuset? De af mine veninder der har født driller mig med at jeg ikke har pakket den endnu ..  Og hva tog i med udover tøj til dig og den lille?
Men jeg syntes bare at der er tid rimlig med tid endnu ..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Nanna1985

Jeg havde pakkede den 14 dage før min termin.. Havde pakket tøj til mig selv, amme Bhér, tøj til den lille.. Ammeindlæg.. Da jeg så fik veer, fik jeg pakkede tandbørste, make-up, hårbørste og alle de der ting, man ikk kan pakke før

Anmeld

5. juli 2009

Mathilde

Ja tiden går pludselig hurtig!
Jeg har 10 dage til termin og er så småt ved at have pakket... Jeg pakkede tasken til lillepigen for en uge siden med det tøj jeg vil have med til hende, sutter, et tæppe til hjemturen osv.

Jeg har lagt lidt tøj frem til mig selv og min kæreste, men det er ikke pakket endnu... Jeg har valgt at tage mit eget tøj med i stedet for at bruge det på sygehuset (pånær trusser, da de ikke er store nok til de kæmpebind man bruger efter fødslen).
En vigtig ting er kamera og mobil + oplader, samt vandrejournal.
Alle toiletsagerne kan jo først pakkes når vi skal afsted...
Og selvfølgelig autoslol.

Jeg tager også en bog med + kryds og tværs. Slet ikke sikkert det bliver brugt, men så er det med hvis vi skal ligge der længere end forventet...

Knus Mathilde 38+4

Anmeld

5. juli 2009

malou

smiler... hihi, tror jeg pakkede den på min termins dato....- havde hele tiden på fornemmelsen at han IKKEkom til tiden så den stod pakket en lille uges tid

knus malou og pøj pøj

Anmeld

5. juli 2009

CarinaSB

Jeg takker for svar .. tror os at jeg vil have mit eget tøj med .. vil gerne gå i noget jeg syntes er behageligt ..

Anmeld

6. juli 2009

TbCp

Jeg pakkede allerede tasken da jeg var i uge 28
Car en tur til observation pga. risiko for for tidlig fødsel. Så da jeg kom hjem skulle jeg ikke risikere ikke at have tasken klar.

Udover alle de ting de andre har skrevet havde jge en bog med til min mand. Ved ikke hvor meget han fik læst i den
Derudover en lille notesblok og blyant så min mand kunne skrive lidt ned omkring fødslen undervejs. Det var meget sjovt at have bagefter, mest fordi tiden, for mig, bare fløj afsted.

Og så er  det ikke på alle sygehuse at manden får mad, så nogle råder til at tage en madpakke med til ham også.

Held og lykke med det hele

Anmeld

6. juli 2009

Balderson

Jeg har små 6 uger tilbage og jeg har valgt at begynde at pakke tasken nu her til den bette, og det jeg kan pakke til mig selv og min store søn.. Bare for en sikkerhedsskyld, så der er lidt styr på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.