Hvornår begyndte I til fødselsforberedelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte i til fødselsforberedelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.715 visninger
9 svar
1 synes godt om
28. maj 2013

Kat2244

Hej piger. 

Jeg er selv i uge 29+0 og spekulere på hvornår I er begyndt/ begyndte til fødselsforberedelse? 

Mvh Kath

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

L&V

Kat2244 skriver:

Hej piger. 

Jeg er selv i uge 29+0 og spekulere på hvornår I er begyndt/ begyndte til fødselsforberedelse? 

Mvh Kath

Det er ik noget jeg har gået til nogle af gangene så har stemt blankt

Anmeld

28. maj 2013

modesty

Jeg kan sgu ikke huske det... Men har stemt uge 25-30 - er ret sikker på at det var omkring uge 27-28. Det var et langt forløb, tror vi havde 10 lektioner i alt.

Men du kan jo tjekke dér hvor du har tænkt dig at gå. Der står jo hvornår kurserne starter og slutter.

Anmeld

28. maj 2013

mommy1991

Kat2244 skriver:

Hej piger. 

Mvh Kath

Det første kursus lå da jeg var 29+3 og der er 4 kurser, og slutter når jeg er 33+3.. Men jeg er den der er "tidligst på den" på vores hold.. Der var de fleste 32+ ved kursusstart! 

Anmeld

28. maj 2013

Lund18

Kat2244 skriver:

Hej piger. 

Mvh Kath

Jeg er i 31+ og har ikke været til noget endnu,, 

Ved ikke om jeg når til det, min min jordemor nævnte det sidst jeg var hos hende. 

Anmeld

28. maj 2013

Kat2244

Jeg har tilmeldt mig et forløb på 5 mødegange med start når jeg er 30+3, men jeg spekulerede bare på om det var et tidligt, sent eller normalt tidspunkt .

Anmeld

28. maj 2013

oerbaek

jeg har stemt blank da jeg aldrig har gået til fødselsforberedelse

Anmeld

28. maj 2013

morstinus

3- 4 måneder før termin, købte det der hedder "smertefri fødsel, anja bay metoden" inde på hjemmesiden anbefaler hun at starte i rigtig god tid, for at man bedre kan træne til fødslen. det har været en rigtig positiv oplevelse, og min mand var med til en af de 4 undervisnings dage, det fik han rigtig meget ud af, så det har været alle pengene værd

Anmeld

28. maj 2013

banana3

Jeg er 30+4 og vi startede i går

Anmeld

28. maj 2013

pernie89

Jeg er 31+1 og starter i dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.