Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heidi30 skriver: Hej hej, Vi har været til 20 ugers skanning idag og alt var godt. Jeg var sikker på en dreng mere og det er det sørme også, så nu gælder det navnene. Hvad synes I Maltes lillebror skal hedde? Navn 1 er mit forslag, de andre er faderens forslag
Hej hej,
Vi har været til 20 ugers skanning idag og alt var godt. Jeg var sikker på en dreng mere og det er det sørme også, så nu gælder det navnene.
Hvad synes I Maltes lillebror skal hedde? Navn 1 er mit forslag, de andre er faderens forslag
Wilhelm
Da jeg så navnet Ebbe tænkte jeg Malte og Esben
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt Ebbe
Synes Max er helt vildt sødt
Jeg har stemt blankt. Tænkte ikke lige "Ja" om nogen af dem.
Jeg synes wilhelm er et rigtig fint navn
Jeg nedlagde selv veto imod Max da min mand i sin tid foreslog det, da Max var hans barndomshund Det kunne jeg bare slet ikke se for mig og heller ikke til andre! Så har valgt Wilhelm og Julian
valgte Wilhelm da det udfra de muligheder var det der faldt bedst sammen i mit hovede
der er ingen af de 4 navne jeg er specielt pjattet med men jeg har stemt Max da jeg synes det passer godt sammen med Malthe.
God fornøjelse med valget
Tak for alle jeres svar. Vi er selv blevet i tvivl nu , så det er meget godt lillebror først kommer til Oktober
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128