Hvad skal Maltes lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Pigent

heidi30 skriver:

Hej hej,

Vi har været til 20 ugers skanning idag og alt var godt. Jeg var sikker på en dreng mere og det er det sørme også, så nu gælder det navnene.

Hvad synes I Maltes lillebror skal hedde? Navn 1 er mit forslag, de andre er faderens forslag 

Wilhelm

Da jeg så navnet Ebbe tænkte jeg Malte og Esben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Maja88

Jeg har stemt Ebbe

Anmeld

28. maj 2013

louisevl

Synes Max er helt vildt sødt

Anmeld

28. maj 2013

Minforevigt

Jeg har stemt blankt. Tænkte ikke lige "Ja" om nogen af dem. 

Anmeld

28. maj 2013

Asta&Alfred

heidi30 skriver:

Hej hej,

Vi har været til 20 ugers skanning idag og alt var godt. Jeg var sikker på en dreng mere og det er det sørme også, så nu gælder det navnene.

Hvad synes I Maltes lillebror skal hedde? Navn 1 er mit forslag, de andre er faderens forslag 

Jeg synes wilhelm er et rigtig fint navn

Anmeld

28. maj 2013

Billemyre

Julian eller Ebbe synes jeg er super fine til Malte

Anmeld

28. maj 2013

MortilElias2010

heidi30 skriver:

Hej hej,

Jeg nedlagde selv veto imod Max da min mand i sin tid foreslog det, da Max var hans barndomshund  Det kunne jeg bare slet ikke se for mig og heller ikke til andre! Så har valgt Wilhelm og Julian 

Anmeld

28. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

valgte Wilhelm da det udfra de muligheder var det der faldt bedst sammen i mit hovede

Anmeld

28. maj 2013

morpåthurø

der er ingen af de 4 navne jeg er specielt pjattet med men jeg har stemt Max da jeg synes det passer godt sammen med Malthe.

God fornøjelse med valget

Anmeld

29. maj 2013

heidi30

Tak for alle jeres svar. Vi er selv blevet i tvivl nu , så det er meget godt lillebror først kommer til Oktober 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.