Jordermoder besøg veloverstået , Emil vejer 1400-1500 gram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. maj 2013

camillabz92

Jordemoder besøg veloverstået, vores lille Emil vejer mellen 1400-1500 gram (store dreng) , ligger med hovedet ned af, (hvilket jordemoderen var meget tilfreds med når jeg er førstegangsfødende) hjerte lyden var super fin , og sf- mål på 29 , han er lidt over gennemsnit men jordemoderen var fuld tilfreds med ham , er en stolt mor 

er han så meget stor i forholdtil jeg er 30 uger henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

M&N

Jordemoder besøg veloverstået, vores lille Emil vejer mellen 1400-1500 gram (store dreng) , ligger med hovedet ned af, (hvilket jordemoderen var meget tilfreds med når jeg er førstegangsfødende) hjerte lyden var super fin , og sf- mål på 29 , han er lidt over gennemsnit men jordemoderen var fuld tilfreds med ham , er en stolt mor 

er han så meget stor i forholdtil jeg er 30 uger henne??

Det lyder meget gennemsnitligt 

Malucca blev vægt scannet til 1738 g i uge 30+2. 

Det passede vist med "10 dage ældre" .. Mit SF mål lå på 29 cm i uge 28+2 og 39 cm i uge 36+2.. 

Anmeld

28. maj 2013

M&N

MorTilMalucca skriver:

Det lyder meget gennemsnitligt 

Malucca blev vægt scannet til 1738 g i uge 30+2. 

Det passede vist med "10 dage ældre" .. Mit SF mål lå på 29 cm i uge 28+2 og 39 cm i uge 36+2.. 

Men, men, meeen...

Malucca målte også 56 cm da hun blev født.. 

Anmeld

28. maj 2013

Sarlie

Jeg er i 28+3 og min lille pige blev i går skønnet til 1200 gr. og et sf-mål på 28 og det sagde hun var lige præcist som det skulle være. Så synes da ikke at det lyder som en meget stor dreng du har. Men lidt stor er trods alt bedre end for lille

Anmeld

28. maj 2013

camillabz92

Ja det rigtig er fuld tilfreds efter som min jm er det og alt var i tip top så er bare super glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.