hjælp til kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
4 synes godt om
28. maj 2013

Anonym trådstarter

vi skal giftes på rådhuset (hemmeligt) 

har kigget lidt på kjoler.. 

dagen kommer til at forløbe sådan at vi bliver viet bare os, og så tager vi med vores datter i tivoli og hygger 

vil gerne ha en kjole jeg kan ha på hele dagen (regner med godt vejr) og en der er billig. 

(vi skal ha kirkebryllup engang når pengene og lysten er til det)

har fundet denne her, hvad synes i ? tænker på at tage et par hvide leggings på og et par hvide sandaler måske med en lille hæl på.. og så noget udover skuldrene, ved bare ikke liige hvad 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Ciss

Den er da supersød!

Jeg ville have valgt en lille bolero over. Jeg synes sjaler og den slags er pænt, men det bliver hurtigt ganske upraktisk - særlig når man skal i tivoli med sit barn bagefter.

Nu har jeg ingen linker eller lign men for noget tid siden så jeg en lys bolero med påsyede perleblomster på fronten. Noget i den stil kunne jeg tænke mig ville være rigtig fint til.

Gratulerer med det kommende bryllup. Jeg håber, I får en rigtig dejlig dag!

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Den er da supersød!

Jeg ville have valgt en lille bolero over. Jeg synes sjaler og den slags er pænt, men det bliver hurtigt ganske upraktisk - særlig når man skal i tivoli med sit barn bagefter.

Nu har jeg ingen linker eller lign men for noget tid siden så jeg en lys bolero med påsyede perleblomster på fronten. Noget i den stil kunne jeg tænke mig ville være rigtig fint til.

Gratulerer med det kommende bryllup. Jeg håber, I får en rigtig dejlig dag!

super god ide. og hvis man så kunne finde en som du siger, med lidt  pynt på, så bliver det heller ikke så "kedeligt" 

tak 

Anmeld

28. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super fin, og er enig med ciess! Vh stine

Anmeld

28. maj 2013

Pigent

Anonym skriver:

vi skal giftes på rådhuset (hemmeligt) 

har kigget lidt på kjoler.. 

dagen kommer til at forløbe sådan at vi bliver viet bare os, og så tager vi med vores datter i tivoli og hygger 

vil gerne ha en kjole jeg kan ha på hele dagen (regner med godt vejr) og en der er billig. 

(vi skal ha kirkebryllup engang når pengene og lysten er til det)

har fundet denne her, hvad synes i ? tænker på at tage et par hvide leggings på og et par hvide sandaler måske med en lille hæl på.. og så noget udover skuldrene, ved bare ikke liige hvad 

Den er flot, men synes det kunne være flot hvis du tog noget farvet på også så du ikke bliver helt hvid

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Den er flot, men synes det kunne være flot hvis du tog noget farvet på også så du ikke bliver helt hvid

tjo.. hvordan tænker du ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.