Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det er spørgsmålet, kæresten og jeg står i kø ved kassen i netto og han pejer på en g-test og spøger, hvis du tager en test nu, er den så stadig positiv?, er 14+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sulo skriver: Ja det er spørgsmålet, kæresten og jeg står i kø ved kassen i netto og han pejer på en g-test og spøger, hvis du tager en test nu, er den så stadig positiv?, er 14+0
NinaNymannMadsen skriver: ja den vil stadig være positiv. mener da bestemt du kan teste positiv hele vejen igennem graviditeten.
ja den vil stadig være positiv. mener da bestemt du kan teste positiv hele vejen igennem graviditeten.
ok tak for svar
sulo skriver: ok tak for svar
det kan man .. tog en da jeg var 8 måneder henne, for en veninde som skulle bruge den til en aprilsnar
den er bare knapt så posetiv til slut, som den er i starten, da hcg langsomt falder når man når over 7. måned.
Jeg har hørt at det ikk er alle der kan gennem hele graviditen
baby012 skriver: det kan man .. tog en da jeg var 8 måneder henne, for en veninde som skulle bruge den til en aprilsnar den er bare knapt så posetiv til slut, som den er i starten, da hcg langsomt falder når man når over 7. måned.
God stil, det der!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128