Nicolines dåb + update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.080 visninger
20 svar
13 synes godt om
27. maj 2013

Juliekp

En ''lille'' update på Nicolines dåb + 4 måneder.....

Vores dejlige pige blev d. 25/05-13 kl. 12 døbt i Tårnby kirke, hvor hele kærestens familie er døbt, konfirmeret, gift og begravet (elsker at den har så meget betydning, så selvfølgelig skulle det være den kirke).
Hun klarede det så flot! Hun var hverken urolig eller græd. Hun kiggede bare underligt på præsten og fattede ikke en brik af hvad der foregik, men hold k*ft mor her blev rørt  Dog skulle hun have en flaske da hun havde fået vand i håret og så faldt hun ellers i søvn.

Hun blev døbt Nicoline Krogh Dissing  Mit mellemnavn og fars efternavn.

Lille update....
Vi havde 4 måneders besøg af sp d. 17/05 og hun fik så meget ros, fordi hun langt om længe gider ligge på maven, MEN hun har dog stadig lidt fladt baghovede...
Hun er begyndt at vende sig fra mave til ryg og kan næsten vende sig fra ryg til mave. Hun er sådan en aktiv lille baby (hvor mon hun har det fra ). Hun elsker at pludre, smile og ''snakke'' og vil aldrig ligge stille, rigtig krudt ugle.
Hun var jo en bette én da hun blev født (38+3) og 1 døgn efter fødsel (d. 16/01) vejede hun 2100g og 47cm, men d. 17/05 vejede hun 5320g og 61cm lang, stadig ikke så stor - lang og slank, men hvor er mor og far bare stolte!!

Og så skal i da ikke snydes for lidt billede spam

Billede 1: 1 måned gammel
Billede 2: 3 måneders fotografering
Billede 3: børster de tænder der så småt er på vej
Billede 4: Nicoline bliver døbt
Billede 5: borddækningen
Billede 6: velkomst drinks + snacks
Billede 7: hendes flotte kage
Billede 8: Mikkel og jeg
Billede 9: mit outfitt på prinsessens store dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Kamulla

kors i hytten... gid man var ligeså slank som dig du smuk..

og sikke en smuk datter i har  tillykke med hendes store dag

Anmeld

27. maj 2013

Juliekp

Kamulla skriver:

Åha tak for de fine ord  Du er dælme også smuk, slank eller ej! 

Anmeld

28. maj 2013

mommy1991

Vores dejlige pige blev d. 25/05-13 kl. 12 døbt i Tårnby kirke, hvor hele kærestens familie er døbt, konfirmeret, gift og begravet (elsker at den har så meget betydning, så selvfølgelig skulle det være den kirke).
Hun klarede det så flot! Hun var hverken urolig eller græd. Hun kiggede bare underligt på præsten og fattede ikke en brik af hvad der foregik, men hold k*ft mor her blev rørt  Dog skulle hun have en flaske da hun havde fået vand i håret og så faldt hun ellers i søvn.

Lille update....
Vi havde 4 måneders besøg af sp d. 17/05 og hun fik så meget ros, fordi hun langt om længe gider ligge på maven, MEN hun har dog stadig lidt fladt baghovede...
Hun er begyndt at vende sig fra mave til ryg og kan næsten vende sig fra ryg til mave. Hun er sådan en aktiv lille baby (hvor mon hun har det fra ). Hun elsker at pludre, smile og ''snakke'' og vil aldrig ligge stille, rigtig krudt ugle.
Hun var jo en bette én da hun blev født (38+3) og 1 døgn efter fødsel (d. 16/01) vejede hun 2100g og 47cm, men d. 17/05 vejede hun 5320g og 61cm lang, stadig ikke så stor - lang og slank, men hvor er mor og far bare stolte!!

Årh, det lyder til at I har haft en rigtig dejlig dag  Stort tillykke med prinsessen!!!!! Og sikke nogle smukke billeder af jer! Hvor ser du godt ud! Ikke nemt at se at du har født for et par måneder siden 

Anmeld

28. maj 2013

Moma

Kamulla skriver:

Lige mine ord

Smuk datter og mor. Tillykke med dåben.

Anmeld

28. maj 2013

M (:

Juliekp skriver:

Lille update....

Stort tillykke med den store dag! Hvor er Nicoline da bare en rigtig lille lækkermås! ❤

Og hvor ser du bare brand godt ud! Ikke nemt at se, at du næsten lige har født! 

Anmeld

28. maj 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Årh, det lyder til at I har haft en rigtig dejlig dag  Stort tillykke med prinsessen!!!!! Og sikke nogle smukke billeder af jer! Hvor ser du godt ud! Ikke nemt at se at du har født for et par måneder siden 

Tusind tak søde   Vi havde en super dejlig dag, over alt forventning! 

Åh  tak for den flotte kommentar, er jeg glad for at høre. Stræber også efter at holde mig slank, selvom jeg "lige" har født 

Anmeld

28. maj 2013

Koen.

Åh lille mus da, gud hvor er hun skøn

Og til moren, hot mamma er vist den rette beskrivelse

Anmeld

28. maj 2013

Juliekp

M (: skriver:

Stort tillykke med den store dag! Hvor er Nicoline da bare en rigtig lille lækkermås! ❤

Og hvor ser du bare brand godt ud! Ikke nemt at se, at du næsten lige har født! 

Tusind tak  Ja hun er nemlig så lækker hehe.. 

hvor er du sød! Tog heller ikke så meget på, så der var heldigvis ikke så meget at smide..

Anmeld

28. maj 2013

Juliekp

Moma skriver:

Lige mine ord

Smuk datter og mor. Tillykke med dåben.

Tusind TAK for de fine ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.