Vellykket MD-scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

Smukkert

Det gik super godt. Han fejlede ingenting .
Han var faktisk større end han skulle være. Deres computer beregnede min termin til at være d. 18 november grundet hans størrelse, men de flytter ikke på min termin længere, så min officelle terminsdato er stadig d. 23 november .

- Han vejede over 300g. Kan ikke huske det præcise tal.
- Hans lårbensknogle var over 3cm. For 2 uger siden var den kun 2 cm .
- Hans hovede var i diameter 5,?cm den ene vej og 6,?cm den anden vej.

Dejlig størrelse!
Jeg mærker tydeligt liv nu Min moderkage ligger ikke længere langt nede i fødekanalen.

De vil heller ikke se mig til en kontrolscanning i uge 28 alligevel, da de ikke ser nogen risiko hos mig. Normalt skulle jeg have en scanning der, for at sikre at han tager nok på i vægt, men de synes jeg var så sund og rask, at det da ville være noget pjat hvis jeg skulle komme rendende ved dem, for så "ung mor" er jeg heller ikke. Super lækkert, at de ikke er bekymret længere .

Lige et par fotos:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

Han var faktisk større end han skulle være. Deres computer beregnede min termin til at være d. 18 november grundet hans størrelse, men de flytter ikke på min termin længere, så min officelle terminsdato er stadig d. 23 november .

Dejlig størrelse!
Jeg mærker tydeligt liv nu Min moderkage ligger ikke længere langt nede i fødekanalen.

De vil heller ikke se mig til en kontrolscanning i uge 28 alligevel, da de ikke ser nogen risiko hos mig. Normalt skulle jeg have en scanning der, for at sikre at han tager nok på i vægt, men de synes jeg var så sund og rask, at det da ville være noget pjat hvis jeg skulle komme rendende ved dem, for så "ung mor" er jeg heller ikke. Super lækkert, at de ikke er bekymret længere .

Lige et par fotos:

han er godt fin

Anmeld

5. juli 2009

Charlot1

Hvor dejligt det gik godt.. Og super dejligt du ikke behøver være bekymret mere.
Stort tillykke :-)

Charlotte 25+6

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Ihh det var da bare super gode nyheder, og hvor er han fin. Hvor langt er det du er henne?

Knus

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Charlot1 skriver:

Hvor dejligt det gik godt.. Og super dejligt du ikke behøver være bekymret mere.
Stort tillykke :-)

Charlotte 25+6

Jep, føler mig helt lettet
Skulle snakke med en læge efter scanningen og han vidste ikke hvad han skulle sige, da jeg virkede helt normal..

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Ihh det var da bare super gode nyheder, og hvor er han fin. Hvor langt er det du er henne?

Knus

Ja, det er lækkert .

Jamen ifølge min terminsdato d. 23 november så er jeg idag 19+6 dage henne .

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

Dejlig størrelse!

Lige et par fotos:

må man se et billede af din mave nu du halvvejs

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Elskermiinsøøn! skriver:

må man se et billede af din mave nu du halvvejs

Jeg tager først nogle nye når jeg går ind i uge 21

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg tager først nogle nye når jeg går ind i uge 21

det gør da imorgen

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Elskermiinsøøn! skriver:

det gør da imorgen

Gud, har glemt at tage billeder i uge 20, så det gør jeg lige senere idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.