Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aarhusmor skriver: Nej det er ikke en tablet. Men det burde virke på en alm. tablet. Nogen gange kan en enkelt fil drille. Har du prøvet med de link jeg har lagt ind? Hvis du har noget MacIntosh tablet halløjsa, kan det også være det ikke virker
Nej det er ikke en tablet. Men det burde virke på en alm. tablet. Nogen gange kan en enkelt fil drille. Har du prøvet med de link jeg har lagt ind?
Hvis du har noget MacIntosh tablet halløjsa, kan det også være det ikke virker
Ja jeg kan sagtens det du siger på computer.. men kan ikke når det e tablet.. har prøvet med 3 forskellige link også det du skrev
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Ja jeg kan sagtens det du siger på computer.. men kan ikke når det e tablet.. har prøvet med 3 forskellige link også det du skrev
kan du evt. flytte det ved hjælp af en USB eller en dvd?
Den lykkelige skriver: Men hvordan overføre jeg så fra pc til tablet? Det er en samsung tab 2 10,1 tablet vi har og der er ikke usb i..
Men hvordan overføre jeg så fra pc til tablet? Det er en samsung tab 2 10,1 tablet vi har og der er ikke usb i..
LRJ skriver: Der burde da være en usb port i, enten en mini usb eller en alm, hva med memory kort ?
Der burde da være en usb port i, enten en mini usb eller en alm, hva med memory kort ?
Der er ikke usb.. men et micro kort.. må lige købe et idag... kunne vær perfekt hvis man kunne gøre på den måde..
Kindfed skriver: Kan laderen ikke skilles ad, så du får en ledning svarende til et USB-kabel?
Kan laderen ikke skilles ad, så du får en ledning svarende til et USB-kabel?
Nej det ikke apple..
aarhusmor skriver: kan du evt. flytte det ved hjælp af en USB eller en dvd?
Der er hverken USB eller DVD..
Den lykkelige skriver: Grrrrr!!! Jeg er ved at blive sindsyg.. har prøvet alt nu synes jeg..Vi skal på ferie lige om lidt Men ville gerne have noget underholdning på vores samsung tab 2, til min 2 årige datter.. Sådan til flyve turen osv.. uden at skulle betale for at være på nettet.. Nogen som ved hvordan???
Grrrrr!!! Jeg er ved at blive sindsyg.. har prøvet alt nu synes jeg..Vi skal på ferie lige om lidt Men ville gerne have noget underholdning på vores samsung tab 2, til min 2 årige datter.. Sådan til flyve turen osv.. uden at skulle betale for at være på nettet.. Nogen som ved hvordan???
Lige præcis sme problem som vi har, bare med Appel(IPad)... Følger lige med
Den lykkelige skriver: Der er hverken USB eller DVD..
Vi har en tablet galaxy tab 2.0 og der kan du skille opladeren ad og så har du et usb
Den lykkelige skriver: Nej det ikke apple..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128