Puuuuh.... Jeg startede jo op på arbejde igen i mandags; lige på og
HÅRDT!
Jeg arbejder jo i en børnetøjsbutik i Blåvand og det er jo højsæson her i sommertiden. Butikken har
kun lukket
2 dage om året (25.dec. og 1. jan.) men juli måned er der tryk på! Vi har åbent ugens 7 dage fra
10 til 19 + late night
hver torsdag til kl 21. Derudover har vi
HELE uge 29 åbent fra
10 til 22.
Ja det lyder
VILDT og det er det egentlig også! Men jeg har jo også fri ind i mellem. Jeg har fast fri en hverdag i ugen (fast om fredagen med mindre jeg har byttet til en anden dag) og så fast fri hver 2. weekend.
Uge 29 hvor vi har åbent 12 timer om dagen har vi heldigvis lavet vagtplanen så vi kører i skiftehold, for at skulle arbejde 12 timer + oprydning og optælning af kassen efter lukketid, er ikke holdbart! Derfor hedder vagterne enten fra
10 til 16 eller fra
16 til 22. Se dét er jo mere til at holde til! Vi så gerne at hele juli måned var med de tider! Jeg har fået 4 tidlige vagter og kun 2 af de sene.
De andre uger ser jeg jo stort set ikke min søn! Han sover jo når jeg kommer hjem ved kl 20. Jeg har lige lidt tid med ham om morgenen, men der skal jeg jo også nå at være klar osv!
Men Morten og Niklas Emil hygger sig hjemme sammen. Morten er god til at lave en masse spændende med ham. Han har jo nogle andre måder at underholde ham på end jeg havde!
På torsdag skal vi så ned og besøge den vuggestue han skal starte i den 27. juli. Er
MEGET spændt på at se den og møde personalet. Jeg har dog kun positive tanker for andet kan ikke betale sig. Jeg tror på at det er et godt sted og at Niklas Emil vil elske at være der! Er det ikke den rigtige indstilling at ha

Jeg er ikke spor i tvivl om at den dag det modsatte af mine forventninger opstår så skal jeg nok markerer mig
og det vil de nødig opleve!!!
Men det går ellers godt. Niklas Emil kryber fremad. Han er
over hele huset og stikker af hvis døren står åbent! Han skal jo på opdagelse, den lille røver
Farmand har i hvert fald nok at se til hihi
Mange hilsner fra den
hårdt arbejdende mor
Anmeld