nevøs, og måske for pivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

DianaRJS

JA jeg piver sku nok en del, og beklager :i Jeg er gravid for 3 gang, denne gang med tvillinger, og har ALDRIG oplevet disse symptomer før, og heller ikke den her nervøsitet før :/

Men har fået hamrenes ondt i hele min venstre side, og jeg er bare så nervøs for at der er sket noget

har haft det i et par dage nu, og ringede i morges for at få en tid ved min møg hamrenes elendige læge, der først kunne give mig en tid om en uge?

det er 14 dage siden jeg havde ca 5 timer hvor jeg blødte, og nu er jeg bare bange for der er sket noget med de små pus siden jeg jo faktisk har ondt nu.

aner slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, og om hvis jeg ringer til lægevagten at de så vil tage mig seriøs og faktisk tage mig in og tjekke, da jeg jo venter tvillinger?

hva ville i gøre?

håber på ldit råd og beroligelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Trinebaby

Jeg ville helt klart ringe til vagtlægen hvis du har ondt , så er en uge virkelig lang tid . Hvor langt er du henne ? 

Anmeld

27. maj 2013

emsaroto

Jeg havde nok valgt jordemoderen i stedet for ..

Anmeld

27. maj 2013

lollandpigen

Ville også ringe til vagtlægen.... tit er det meget bedre end egen læge... De plejer at tage det ret alvorligt og undersøger gerne hvis det kan give lidt ro.....

Anmeld

27. maj 2013

ønskebørn74

DianaRj skriver:

JA jeg piver sku nok en del, og beklager :i Jeg er gravid for 3 gang, denne gang med tvillinger, og har ALDRIG oplevet disse symptomer før, og heller ikke den her nervøsitet før :/

Men har fået hamrenes ondt i hele min venstre side, og jeg er bare så nervøs for at der er sket noget

har haft det i et par dage nu, og ringede i morges for at få en tid ved min møg hamrenes elendige læge, der først kunne give mig en tid om en uge?

det er 14 dage siden jeg havde ca 5 timer hvor jeg blødte, og nu er jeg bare bange for der er sket noget med de små pus siden jeg jo faktisk har ondt nu.

aner slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, og om hvis jeg ringer til lægevagten at de så vil tage mig seriøs og faktisk tage mig in og tjekke, da jeg jo venter tvillinger?

hva ville i gøre?

Køb en scanning.. Det giver ro.. 

Anmeld

27. maj 2013

modesty

DianaRj skriver:

hva ville i gøre?

Jeg vil også sige køb en privat scanning. Det er ikke særlig dyrt, for det meste er der stort set ingen ventetid, og det er rigtig rart at få bekræftet at alt er som det skal være. 

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

Trinebaby skriver:

Jeg ville helt klart ringe til vagtlægen hvis du har ondt , så er en uge virkelig lang tid . Hvor langt er du henne ? 

ja nemli gogså det jeg tænker, men kan ikek rigtig beskrive smerten faktisk, ved det er i venstre side det gør ondt, men resten af maven eller højre side er der intet ved

er i uge 11+3 og har en scanning på mandag, men synes bare en uge er langtid at vente når jeg er så nervøs som jeg er...

og har ikke været det på samme måde ved nogen af de andre, men tror måske det er fordi jeg ved der er 2 små pus denne gang

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

lollandpigen skriver:

Ville også ringe til vagtlægen.... tit er det meget bedre end egen læge... De plejer at tage det ret alvorligt og undersøger gerne hvis det kan give lidt ro.....

ja og føler mig faktisk ret uretfærdig behandlet, and de kan sige jeg først kan få en tid om en uge, synes bare ikke det er iorden, bliver det værre ringer jeg også til vagtlægen.

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

Jeg havde nok valgt jordemoderen i stedet for ..

er slet ikke kommet under en jordmor endnu da jeg først fandt ud af sent at jeg var gravid....

så de har valgt at sige jeg først får en når jeg har været til nf scanning på mandag...

men ja havde jeg haft en havde jeg også ringet, men ved simpelthen ikke hvad min læge/kommune fejler her -.- fortryder inderligt jeg flyttede hertil lige nu -.-

Anmeld

27. maj 2013

Trinebaby

DianaRj skriver:

ja nemli gogså det jeg tænker, men kan ikek rigtig beskrive smerten faktisk, ved det er i venstre side det gør ondt, men resten af maven eller højre side er der intet ved

er i uge 11+3 og har en scanning på mandag, men synes bare en uge er langtid at vente når jeg er så nervøs som jeg er...

og har ikke været det på samme måde ved nogen af de andre, men tror måske det er fordi jeg ved der er 2 små pus denne gang

Så ville jeg ringe så man da på den sikre side  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.